عضو کمیسیون عمران مجلس، استیضاح وزیر و حمله به دولت را تکذیب کرد

«علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، استیضاح وزیر و حمله به دولت را تکذیب کرد

به گزارش ممتاز نیوز، در پی انتشار محتواهایی به نقل از «علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره وزیر راه و شهرسازی و حوزه مسکن، دفتر این نماینده مجلس اعلام کرد: آقای خانی در چند روز گذشته هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است و محتواهای منتشر شده می‌تواند برگرفته از سخنان این عضو کمیسیون عمران در سال‌های گذشته و درباره وزیر پیشین باشد.

در اطلاعیه منتشره از سوی دفتر نماینده مذکور تأکید شده است: انتشار محتواهای مربوط به وزرای قبلی از طرف برخی رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی در زمان کنونی و با توجه به فعالیت مؤثر و مستمر وزیر فعلی راه و شهرسازی جای تأمل دارد.

دفتر این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کره است: اساساً موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح نبوده و نیست و شاهد این‌ موضوع هستیم که از وقتی او سکان وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفت، تمامی امور چه در حوزه مسکن و چه حوزه حمل‌ونقل و زیرساختی با شتاب بسیار بالایی در حال انجام است.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.