عطایی: حضور پرشور هواداران به ما قوت قلب می‌دهد

۳۱فروردین۱۳،

892-2.jpg

سرمربی تیم والیبال کاله در آستانه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از مردم و هوادانش خواست تا این تیم را در مسیر قهرمانی حمایت کنند و تاکید کرد: حضور پرشور هواداران به ما قوت قلب می‌دهد.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با ابراز رضایت از آمادگی بازیکنانش در آستانه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: شرایط خوب است. از زمانی که در تهران اردو زدیم به هر حال وضعیت بسیار بهتری پیدا کردیم. ملی پوشان هم به ما ملحق شدند و کار گروهی ما تکمیل شد. خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. باید از فدراسیون والیبال و شخص داورزنی، افشاردوست و درخشنده تشکر کنم که همکاری لازم را انجام دادند. همچنین از ولاسکو و مربی تیم زیر ۲۳ سال متشکرم با وجود اینکه تیم‌های ملی در شرایط مسابقه نبودند ولی پذیرفتند که چند بازی تدارکاتی با کاله داشته باشند. این دیدارها بسیار به وضعیت آمادگی و هماهنگی تیم ما کمک کرد. سبب شد که کاله هم در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

وی افزود : در یکی دو روز باقی مانده تا مسابقات هم تمرینات خود را ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله با آمادگی کامل در مسابقات حاضر می‌شویم. در چند سال اخیر به سبب اینکه قهرمان بازی‌ها سهمیه مسابقات جهانی را بدست می‌آورد کشورهای بیشتری نماینده می‌فرستند. فکر می کنم ۹ تیم در سطح درجه دو آسیا می باشند و به نظر نمی‌رسند مدعی کسب مدال به شمار آیند. اما چند تیم خوب هم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله درارزیابی از نمایندگان باشگاهی امارات و قطر گفت: شنیده‌ام که یک بازیکن به نام پاسکال به تیم امارات پیوسته است. هنوز او را ندیده‌ام به نظر همان پاسکال معروف اسپانیایی است که بازیکن بسیار خوبی بود که قبلا ارزشمند‌ترین بازیکن جهان شده بود. البته اگر هم او را به خدمت گرفته باشند حالا قطعا سن‌اش بالا رفته و از میزان آمادگی‌اش کاسته شده است. پاسور این تیم هم ایتالیایی است و سعی می‌کنیم با اطلاعاتی که از او داریم در جریان بازی کنترل‌اش کنیم. نماینده قطر هم بازیکنان به نام و شناخته شده‌ای مثل سانچس کوبایی و یک پاسور صربستانی در اختیار دارد. چین نیز با تیم شانگ‌های برای دومین سال متوالی در مسابقات شرکت می‌کند.

عطایی هدف ازحضور تیمش در این مسابقات را کسب مدال طلا عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنم بازی به بازی جلو برویم. البته هدف من قهرمانی است. من برای بازیکنانم این هدف را ترسیم کرده‌ام و سعی می‌کنیم در هر مسابقه برای برد به میدان برویم. باید هفت بازی را در حکم فینال برگزار کنیم. امیدوارم این مسابقات با پایان خوشی برای مردم به پایان برسد. انتظار ما این است که مردم عزیزمان از بازی ها استقبال کنند. حضور آنها به ما قوت قلب می‌دهد. به هر حال همیشه قسمت اعظم موفقیت‌هایمان را مرهون حمایت هواداران هستیم. ان‌شاءالله به ما کمک کنند و نماینده ایران را در آسیا تنها نگذارند و دعا کنند تا نماینده شایسته‌ای باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.