علت بی میلی برخی از مردها به برقراری رابطه جنسی با همسرشان + تصاویر

تماشای فیلم‌های جنسی با توجه به رفتارهای اغراق‌آمیز بازیگران، کم‌کم باعث می‌شود زوجین درباره طبیعی‌بودن عملکرد جنسی خود دچار تردید شوند و خود را بسیار ضعیف‌تر از آنچه هستند، بپندارند و از روابط زناشویی بیش از گذشته فاصله بگیرند.

پزشک روانشناس شبکه تصویر ایران تماشای فیلم های پورنو یا مستهجن(Obscene) را برای زوج های جوان پیشنهاد کرد .
یکی از بینندگان این شبکه سوالی را در مورد علت بی میلی برخی از مردها به برقراری رابطه جنسی با همسرشان و روی آوردن به تماشای فیلم های مبتذل و خود ارضایی(Masturbation) پرسید که کارشناس این شبکه در پاسخ گفت : « اگر شما این نیاز را خودتان برطرف کنید ، دیگر نسبت به همسر خود احساس نیاز نمی کنید و رفته رفته از او دور می شوید و این زندگی از بین می رود» وی افزود: « پیشنهاد می کنم برای برطرف شدن مشکلتان ، در هنگام تماشای فیلم پورنو همسرتان را هم کنار خود بنشانید و از او کمک بگیرید و دیدن این فیلم با همسرتان مشکلی ندارد.» لازم به ذکر است، علاوه بر اینکه در دین اسلام، تماشای فیلم های پورنو (Porn) که موجب تحریک و تهییج شهوت می شود، حرام می باشد؛ محققین و روانشناسان غرب نیز امروزه به اثرات مخرب تماشای این فیلم ها پی برده و تماشای آن را مضر می دانند.
برخی از آثار سوء تماشای فیلم پورنو:
وابستگی: هرچند در ابتدای امر زوجین با قصد بهبود روابط فیمابین به تماشای چنین فیلم‌هایی می‌نشینند اما در ادامه، یکی از زوجین یا هر دو متوجه می‌شوند که اگر در گذشته وقتی را برای با هم بودن صرف می‌کردند، اکنون همه یا بخشی از آن وقت را برای دیدن انواع و اقسام فیلم‌های مستهجن پر می‌کنند و به این ترتیب، فیلم‌هایی که قرار بود باعث نزدیکی بیشتر زوجین به یکدیگر شود اکنون عاملی برای فاصله بیشتر آنها از یکدیگر شده است.
کاهش اعتماد به نفس: تماشای فیلم‌های جنسی با توجه به رفتارهای اغراق‌آمیز بازیگران، کم‌کم باعث می‌شود زوجین درباره طبیعی‌بودن عملکرد جنسی خود دچار تردید شوند و خود را بسیار ضعیف‌تر از آنچه هستند، بپندارند و از روابط زناشویی بیش از گذشته فاصله بگیرند.
مقایسه منفی: جذابیت‌های اغراق‌آمیز و تصنعی چنین فیلم‌هایی گاهی باعث می‌شود جذابیت‌های همسر، کمرنگ شده و با تشدید بی‌میلی جنسی همسر، میزان فعالیت جنسی زوجین از مقدار فعلی نیز کمتر شود.
تقلید: برخی رفتارهای بازیگران این فیلم‌ها با وجود جذابیت‌های بصری، گاه بسیار دردناک و آسیب‌زننده است و زوجین ناآگاه که سعی در تقلید از آن دارند، موجب بی‌رغبتی همسرشان به روابط زناشویی می‌شود.

به نقل از سایت دویچه وله؛ اخیرا قوانینی در روسیه تصویب شده تا مصرف مشروبات الکلی(Alcohol) را به طور شبانه ممنوع کند.
در همین حال شهردار شهر نووسیبیرسک، سومین شهر بزرگ روسیه یک گام فراتر از قانون وضع شده گذاشته و زمان ممنوعیت فروش مشروبات الکلی را از ساعت ۲۲ تا ۹ صبح افزایش داده است.
نوشیدن بیش از حد الکل از چند قرن پیش تاکنون یکی از مشکلاتی است که روسیه با آن روبرو بوده است. بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی سالانه هر نفر در این کشور به طور متوسط ۱۶ لیتر الکل خالص می‌نوشد که این میزان ۳ لیتر بیشتر از میانگین مصرف آلمانی‌هاست. پژوهشگران روسی تخمین می‌زنند که سالانه نزدیک به نیم میلیون نفر از شهروندان این کشور در پی مسمومیت ناشی از الکل و یا تبعات غیرمستقیم نوشیدن الکل جان خود را از دست می‌دهند.
در همین راستا شهردار یکی از این روستاها با نصب چندین دوربین در نقاط مختلف در پی یافتن راه حلی برای رفع مشکل مستی روستاییان برآمده است. چنانچه تصویر کسی در حین مصرف الکل یا مستی به هنگام کار و یا زمان پس از کار توسط این دوربین‌ها ضبط شود، این فرد تمام حقوق یک ماه خود را از دست خواهد داد.
هر چند دولت در روسیه کارزارهای تبلیغاتی بر ضد الکل به راه انداخته است اما در عین حال مالیات وضع شده بر نوشیدنی‌های الکلی یکی از راه‌های کسب درآمد دولت به شمار می‌آید.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از سایت شهرزاد نیوز؛ طراحان عروسک باربی(Barbie doll) دست به کار شده اند تا با فرهنگ سازی زنان را برای راهیابی به کاخ سفید آماده کنند. شرکت ماتل، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، عروسک باربی را به عنوان رئیس جمهور زن به بازار می آورد تا دختران هم تشویق شوند از کودکی رویای ورود به کاخ سفید را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، لباس مناسب باربی به عنوان یک رئیس جمهور زن را “کریس بنز”، مدساز معروف، طراحی کرده که از جمله مشتریانش میشل اوباما، بانوی اول آمریکاست. کریس بنز گفت لباس رئیس جمهور زن از دید وی باید نمایشگر “حرفه ای بودن” و “قدرت” باشد.
گفتنی است عروسک باربی نماد زن غربی است و با هدف تحمیل فرهنگ مبتذل غربی به کودکان معصوم طراحی شده است، فروش این محصول به دلیل تبعات مخرب آن، در ایران ممنوع است، گرچه طراحان آن و برخی افراد شیفته فرهنگ غرب مدعی اند که جمهوری اسلامی در اشتباه است اما تلاش سازندگان این عروسک برای تاثیر گذاری در باور زنان آمریکایی، صحت موضع گیری مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی مبنی بر تهاجم فرهنگی غرب از طریق این محصول را کاملا تائید می کند.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.