علت شلوغی پمپ بنزینها امروز | وضعیت پمپ بنزین های تهران امروز اسفند ۱۴۰۲

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند علت شلوغی پمپ بنزینها امروز ۴ آبان ۱۴۰۰ بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت است که به همین دلیل موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.

سخنگوی وزارت نفت در خصوص وضعیت پمپ بنزین های تهران امروز گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و شرکت ملی پخش سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است.

پاسخ وزارت نفت درباره اختلال امروز در پمپ بنزین‌ها

ضمناً پیرامون تأمین بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به‌میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ‌گونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد، ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویاً تکذیب می‌شود.

وی افزود: هیچ زمانی برای رفع مشکل قابل پیش بینی نیست اما مردم می توانند بنزین و گازوئیل را با نرخ آزاد تهیه کنند تا اختلال در سامانه رفع شود.

رضانواز از مردم خواست به هیچ وجه در پمپ بنزین ها تجمع نکنند و گفت: متأسفانه در هشت سال گذشته به لحاظ بی توجهی به‌ سامانه هوشمند سوخت، این سامانه دچار استهلاک شده است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.