علت لغو پرواز پرسپولیس به عربستان امروز | علت عدم اجازه فرود به هواپیمای پرسپولیس

به گزارش ممتاز نیوز، طبق استعلام انجام شده از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص علت لغو پرواز امروز پرسپولیس به عربستان به اطلاع می رساند: طبق اعلام این واحد هماهنگی سفر پرسپولیس به ریاض با پرواز اختصاصی انجام شده بود، ناگهان عربستان اجازه فرود هواپیمای پرسپولیس را نداد.

هواپیمای پرسپولیس

علت عدم اجازه فرود به هواپیمای پرسپولیس

در حالی که هماهنگی برای پرواز پرسپولیس به ریاض انجام شده و ویزای تمام مسافران نیز به دست باشگاه پرسپولیس رسیده بود اما در نهایت شب گذشته دولت عربستان اعلام کرد که اجازه فرود به هواپیمای پرسپولیس را نمی‌دهد.

باشگاه پرسپولیس زمان پرواز را ۱۰:۳۰ صبح تعیین کرده بود تا بازیکنان با شرایط استراحتی مطلوب به ریاض بروند و یک جلسه تمرینی را هم انجام بدهند اما حالا تمام برنامه این باشگاه به‌هم خورده است.

بر اساس آخرین اعلام، پرسپولیس امشب راهی ریاض خواهد شد و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که یک جلسه تمرینی را عصر امروز برگزار کند.

نکته مهم اینکه پرسپولیس قصد داشت با پرواز اختصاصی و هواپیمای منقش به لوگوی این باشگاه راهی ریاض شود و حتی برنامه تمرینی و استقرار در هتل نیز برنامه‌ریزی شده بود اما در آخرین لحظه دولت عربستان اجازه فرود را نداد.

آخرین پرواز پرسپولیس به ریاض برای دیدار با الهلال بود که در آن زمان هم به دلیل عدم اجازه فرود، پرسپولیس با حدود یک روز تأخیر به عربستان رفت.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.