علت ممانعت از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها

دلبستگی صدا و سیما به توافقات پشت پرده با وزارت خانه ورزش

در شرایطی که ظاهرا صدا و سیما برای راه اندادن دوربین های خود به ورزشگاه است، شواهد و قرائن از به توافق رسیدن صدا و سیما و فدراسیون در دقیقه ۹۰ خبر می دهند زیرا وزارت ورزش و جوانان نمی خواهد روابط حسنه خود با صدا و سیما را در آستانه المپیک خدشه دار کند.

سرویس ورزشی بولتن نیوز :در شرایطی که ظاهرا صدا و سیما برای راه اندادن دوربین های خود به ورزشگاه است، شواهد و قرائن از به توافق رسیدن صدا و سیما و فدراسیون در دقیقه ۹۰ خبر می دهند زیرا وزارت ورزش و جوانان نمی خواهد روابط حسنه خود با صدا و سیما را در آستانه المپیک خدشه دار کند.

به گزارش بولتن بعد از اینکه با رایزنی های صورت گرفته مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال اجازه پخش را پیدا کرد، به نظر می رسید که مشکل به وجود آمده بین صدا و سیما و فدراسیون فوتبال بر سر افزایش حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال مرتفع شده و لیگ دوازدهم نیز به روال مرسوم پوشش دهی تصویری خواهد شد.

با این حال در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گیری شد تا از پخش و ضبط تلویزیونی مسابقات فوتبال جلوگیری شود.

بر اساس نظر فدراسیون فوتبال بعد از اولتیماتوم اولیه این فدراسیون و و در ادامه انعطاف پذیری اولیه، تاکنون اقدام موثری از سوی سازمان صدا و سیما در راستای انعقاد قرارداد در خصوص حق پخش مسابقات فوتبال صورت نپذیرفته است و با توجه به اینکه اساسا بقای فوتبال کشور چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی منوط به کسب حقوق حقه و مکتسبه فوتبال و کسب درآمدهای قانونی از محل حق پخش تلویزیونی است، تا اطلاع ثانوی از ورود دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

اما در طرف دیگر ماجرا، در وب سایت ورزش ۳ بازی پرسپولیس مقابل فجر در کنداکتور برنامه ها جای گرفته تا مشخص شود که صدا و سیما تهدید اخیر فدراسیون فوتبال را جدی نگرفته است.

شنیده شده که صدا و سیما برای پخش مستقمیم دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی تمام تمهدیات لازم را اندیشده و به توافقات پشت پرده با وزارت ورزش و جوانان دل بسته است.

به نظر می رسد در آستانه مسابقات المپیک ۲۰۱۲ صدا و سیما و وزارت ورزش جوانان به واسطه پوشش خبری این مسابقات روابط حسنه ای پیدا کرده اند و با توجه به تمهیداتی که صدا و سیما برای اعزام تیم خبری کامل به لندن اندیشیده است، وزارت ورزش و جوانان اصلا تمایل ندارد در این مقطع با صدا و سیمابه مشکل بربخورد و فدراسیون فوتبال یک بار دیگر باید از مواضع خود کوتاه بیاید.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.