علی دهکردی به «دنیای بهتر» پیوست

جام جم آنلاین: علی دهکردی به جمع بازیگران فیلم تلویزیونی «دنیای بهتر» به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سیمافیلم پیوست.

به گزارش جام‌جم آنلاین، سید محمود رضوی تهیه کننده این تله فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: در حال حاضر گروه در حال تصویربرداری در منطقه‌ای در شمال کشور هستند و تصویربرداری این پروژه رو به اتمام هست.

وی افزود: در تهران نیز لوکیشن‌های خیابان هفت تیر، دیباجی، اختیاریه و نیاوران لوکیشن‌های اصلی کار بودند و برای این پروژه جمعا ۲۷ جلسه تصویربرداری پیش بینی شده است.

فیلمنامه « دنیای بهتر » به قلم نیلوفر محلوجی به نیکی کردن در حق دیگران و بی تفاوت نبودن در مورد بدی‌ها و کاستی‌هایی که در پیرامون انسان‌ها وجود دارد می‌پردازد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: امیر علی پسر بچه ۱۰ ساله، برای انجام تکلیف درس اجتماعی اش ؛ در دنیای کودکی خود به این نتیجه می‌رسد که اگر او به سه نفر خوبی کند و در عوض خوبی او؛ هریک از آن سه نفر در حق سه نفر دیگر خوبی کنند و به این ترتیب….

شاهرخ فروتنیان، نگار عابدی، سعید چنگیزیان، سحر دولتشاهی، لیدندا کیانی، بهاره ریاحی، میثم رازفر، آیلی حیدری، احسان امانی، مهدی باطبی، اکبر معززی و لیلی فرهادپور بازیگران اصلی این کار هستند.

همچنین فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: تهیه کننده: سید محمود رضوی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: شهرام کیور، مدیر تصویربرداری: محمد رسولی، مدیر تولید: مرتضی متولی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: زهرا کمالی، صدابردار: کامران کیان ارثی، منشی صحنه: مریم اولیایی، عکاس: باران جعفری.

گفتنی است بهروز شعیبی تا کنون تله فیلم‌هایی چون « میان ماندن و رفتن »، « پیش خواهد آمد »، « بال‌های خوشبختی » و « جایی برای بودن » را برای مرکز سیمافیلم کارگردانی کرده است.

« دنیای بهتر » را سید محمود رضوی در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.