علیرضا افتخاری با ˝پادشاه فصل‌ها˝ می‌آید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم تازه علیرضا افتخاری با عنوان ˝پادشاه فصل‌ها˝ و با آهنگسازی حسین پرنیا به زودی منتشر می‌شود.

حسین پرنیا، آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار یافتن یک اثر موسیقایی هستیم که این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و  قرار است اوایل اردیبهشت ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.

این آهنگساز در ادامه با اشاره به اینکه علیرضا افتخاری خوانندگی این آلبوم را بر عهده داشته است، بیان کرد: در این آلبوم قطعاتی با اشعاری از احمد شاملو، نیما یوشیج، حافظ، محمد سلمانی و علیرضا اخلاقی وجود دارد و در بیشتر قطعات از سازهای ایرانی در کنار سازهای غربی استفاده شده است که با این وجود سعی کرده‌ایم اصالت ایرانی و سنتی بودن آهنگ‌هایش را حفظ کنیم.

پرنیا خاطرنشان کرد: کنسرت این اثر موسیقایی سال قبل برگزار شد که این کنسرت با استقبال مخاطبان مواجه شد در نتیجه امیدواریم در این آلبوم بتوانیم حرف‌های ناگفته را بیان کنیم. همچنین عنوان این اثر “پادشاه فصل‌ها” است که ممکن است این عنوان تغییر کند.

این نوازنده در ادامه تاکید کرد: در این آلبوم کریم قربانی (ویلنسل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، هادی آرزم (ویلون)، علی رحیمیان (ویلون)، فرشید حسیفر (ابوا)، ناصر رحیمی (فلوت)، پویا خوشآهنگ (ویلون)، مهدی آرزم (ویلون)، سیامک رئوفی، محمد دلنوازی (بربت)، سیاوش ظهیرالدینی (آلتو)، صائب کاکاوند (تار)، همایون پشتدار (کمانچه)، مجید مظاهر (قیچک)، پژمان پرنیا (تنبک) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

حسین پرینا در پایان گفت: همچنین چندی پیش خبر تور کنسرت‌های این خواننده را اعلام کردم که شرکت ایران گام در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری این کنسرت‌ها است و به زودی خبرها دقیق این کنسرت‌ها انعکاس می‌یابد.

 پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. سحر:

    عاشق صدای دل نشین وتکرار نشدنی استاد بی بدیل اواز ایران افتخاری هستم نفسش پایدار

  2. اردلان:

    افتخاری خودش پادشاه فصل هاست چون با صدای جادویی اش بر قلب های ما حکومت میکند

  3. هادی:

    اگر میشد صدا را دید
    چه گلهایی!
    چه گلهایی!
    که از باغ صدای تو
    به هر اواز میشد چید
    اگر میشد صدارا دید…….

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.