علی دارابی: «سرزمین کهن» به احتمال بسیار سال ۹۲ روی آنتن می‌رود

۱۹م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، معاون سیما روز شنبه در یک نشست به تشریح برنامه‌های نوروزی تلویزیون پرداخت.

علی دارابی در بخشی از این نشست درباره راهکار سیما برای ساخت و پخش سریال‌های الف ویژه در سال و به پایان رساندن سریال‌هایی که به سبب شرایط اقتصادی نیمه‌کاره‌‌‌ رها شده‌اند به خبرآنلاین گفت: «ما تا سال ۹۴ برنامه‌ریزی مشخصی برای تولید سریال‌ها داریم. در حال حاضر دو سریال برای ماه مبارک رمضان در حال تولید و نزدیک هفت سریال در مرحله تصویربرداری می باشند.» 

معاون سیما در ادامه گفت: «سال ۹۲ سریال «معمای شاه» به جای سریال «کلاه پهلوی» پخش خواهد شد. بحث نبود بودجه بیشتر به ساخت سریال‌های «خواجه نصیر» و «پوریای ولی» بر‌می‌گردد که البته کد ساخت این سریال‌ها ساخته شده است. در بدو آغاز ساخت باید بیش از نیم میلیارد تومان بودجه به این دو سریال تعلق بگیرد. امیدوارم مشکل مالی سازمان زودگذر باشد تا بتوانیم ساخت اینگونه سریال‌ها را آغاز کنیم.»

دارابی در ادامه در پاسخ به این سئوال که ساخت فاز سوم سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی چه زمانی آغاز می‌شود، گفت: «فاز یک و دو سریال «سرزمین کهن» تصویربرداری شده است. سریال نیاز به اصلاحاتی داشت که اگر در مورد این اصلاحات به نقطه اشتراک برسیم، احتمال اینکه «سرزمین کهن» در سال تازه پخش شود، بسیار است. در این صورت همزمان با پخش فاز یک و دو فاز سه آن تصویربرداری می‌شود. امیدوارم به زودی مشکل بودجه سازمان حل شود تا بتوانیم برنامه‌های بهتری را آماده کنیم.»

مشروح نشست رسانه‌ای علی دارابی را اینجا بخوانید.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.