علی دایی به عنوان وزیر ورزش انتخاب می شود؟

 محسن رضایی در نشست صمیمانه با جمعی از ورزشکاران گفت: برنامه ما برای ورزش استفاده از نیروهای متخصص از خانواده ورزشکاران و جلوگیری از ورود مدیران و اهداف سیاسی در عرصه ورزش است. و معتقدم کسانی که با سیاست بازی، امید مردم را به ناامیدی تبدیل و غرور ملت را خدشه دار می کنند، باید پاسخگو باشند و مسئولیت عملکرد خود را بپذیرند.

رضایی در حاشیه این نشست و در پاسخ به پرسش تعدادی از حاضران مبنی بر اینکه” در دولت شما چه کسی وزیر ورزش و جوانان خواهد شد؟ ” ، گفت: بر اساس برنامه جامعی که برای توسعه ورزش کشور تنظیم کرده ام، وزارت ورزش و جوانان را به یک جوان توانا خواهم سپرد. فردی که اولاً از بدنه ورزش کشور باشد و مسائل و مشکلات را از نزدیک لمس کرده باشد. ثانیاً توانایی مدیریتی و تجارب موفق و صلاحیت علمی و تجربی در این بخش داشته باشد. ثالثاً بتواند از برند جهانی ورزش ایران که متأسفانه امروز خدشه دار شده است، دفاع کند و ورزش ایران را همچون میدانی برای معرفی توانایی های ملت ایران به جهانیان قرار دهد و دیپلماسی ورزشی ایران را ارتقا بخشد.

رضایی در پاسخ به پرسش یکی از حاضران مبنی بر اینکه” آیا شرط اول و سوم شما با هم تناقض ندارند و آیا چنین چهره ای در بین جوانهای بدنه ورزش پیدا می شود” ، گفت: قصد تعیین مصداق را نداشتم ولی چون از سوال شما اینطور فهمیدم که در توانایی جوانها تردید دارید، باید عرض کنم قطعاً در بین جوانهای برآمده از بدنه ورزش کشور، مدیران توانایی هستند که بتوانند ورزش ایران را نمایندگی کنند و یکی از این افراد برادر عزیزم جناب آقای علی دایی هستند و وزارت ورزش و جوانان را به فردی شبیه علی دایی خواهم سپرد.

ندای انقلاب

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.