علی دایی گزارشگر ویژه مراسم گالا

۱۸م دیماه ،

مثل همیشه این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد . اکثر چهر های سرشناس فوتبالی جهان در این مراسم حاضر بودند. نکته جالب توجه این بود که بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی ، بیش از ۲ یا ۳ دقیقه ، تمام حاضرین در سالن ایستاده برای لیونل مسی کف زدند .

ممتازنیوز: علی دایی گزارشگر ویژه برنامه ۹۰ شد. او که تنها میهمان ایرانی مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در زوریخ بود برای عادل و مردم ایران از فضای مراسم زوریخ گفت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ساعتی بعد از پایان مراسم بهترین های جهان ، عادل فردوسی پور در تماسی با علی دایی در زوریخ از کاپیتان دوست داشتنی فوتبال ملی ایران در دهه ۸۰ خواست تا از ملاحظاتش بگوید. دایی که به عنوان عضو کمیته جوانان فیفا ، در این مراسم حاضر بود دربارهٔ این برنامه ها گفت:«مثل همیشه این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد . اکثر چهر های سرشناس فوتبالی جهان در این مراسم حاضر بودند. نکته جالب توجه این بود که بعد از اهدای جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی ، بیش از ۲ یا ۳ دقیقه ، تمام حاضرین در سالن ایستاده برای لیونل مسی کف زدند . مسی با جایزه چهارم ، یک رکورد تازه با کسب این عنوان بدست آورده. من سال های قبلی را هم که او این جایزه را برده بود، از نزدیک دیده ام اما این بار تشویق حاضرین با قبل بسیار فرق داشت.خود مسی هم در حرف هایش گفت نمی توانم صحبت کنم ، این قدر خوشحالم که نمی توانم چیزی بگویم . برای چهارمین بار بهترین بازیکن سال جهان شدن واقعا با شکوه است. »

علی دایی با تمجید از موفقیت فوتبال اسپانیا گفت:« این مراسم نشان داد که اسپانیا بر بام فوتبال دنیا ایستاده و تقریبا تیم ملی این کشور و بازیکنان شاغل در لالیگا ، جوایز را درو کردند. در تیم سال فوتبال جهان و از ۱۱ بازیکن ، ۸ نفر در اسپانیا می باشند که یک رکورد عالی محسوب می گردد.»

دایی در پاسخ به این سئوال که واکنش رونالدو به انتخاب مسی چه بود گفت:« من این صحنه را به وضوح دیدم. او حسابی ناراحت شد. جالب اینجاست که وقتی هم مسی داشت حرف می زد از اینیستا تشکر کرد و گفت افتخار می کند که با اینیستا هم بازی است. ولی او هیچ اسمی را از رونالدو نیاورد. »

او دربارهٔ تفاوت های مسی و رونالدو گفت:« رونالدو هم یک بازیکن بسیار خوب است اما مطمئنا کلاس فوتبال مسی بسیار تفاوت دارد. او این چهارمین جایزه را برای رکوردهایی که امسال زد ، بدست آورد و به نظر خود من هم اگر قرار بود او انتخاب نشود باز این حق اینیستا می شد که جایزه ا ببرد نه رونالدو! البته نظر من دربارهٔ بهترین بازیکن سال دنیا در چند سال اخیر فقط مسی بوده است.»

دایی در پایان برای همه مردم ایران و برنامه ۹۰ آرزوی موفقیت کرد. بعد از او شاه حسینی رئیس اسبق کمیته انضباطی روی خط آمد و ابراز تاسف کرد که چرا چنین افتخاری از فوتبال ایران نقشی در چرخه مدیریت فوتبال مان ندارد. البته شاه حسینی از فدراسیون انتقادهای تند دیگری هم کرد!

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.