علی عطشانی تا یک ماه دیگر «شیطان یک ماه شلوار لی می‌پوشد» را جلوی دوربین می‌برد

حمید اعتباریان از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد» به کارگردانی علی عطشانی تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش فارس، حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما درخصوص فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد»، اظهار داشت: نگارش فیلمنامه این کار توسط پیمان عباسی به اتمام رسید و ما هم پیش‌تولید این فیلم را یک هفته است که آغاز کرده ایم.

تهیه‌کننده «شام عروسی» در ادامه افزود: تا کنون حضور مانفرد اسماعیلی به عنوان دستیار کارگردان، حسن مصطفوی به عنوان مدیر تولید و شهریار اسدی به عنوان مدیر فیلمبرداری قطعی شده است. در میان بازیگران هم تا‌کنون حضور لیلا اوتادی قطعی شده است.

تهیه‌کننده «سن‌پطرزبورگ» در ادامه در مورد زمان کلید خوردن کار و لوکیشن‌ها گفت: این کار توسط علی عطشانی یک ماه دیگر کلید خواهد خورد. تمام لوکیشن‌های فیلم در تهران است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فیلم به جشنواره سی و یکم فیلم فجر برسانیم.

تهیه‌کننده «لبه پرتگاه» در ادامه در مورد ویژگی‌های این فیلم‌، گفت: ‌این فیلم طنزی سرگرم‌کننده است که داستان در آن با فرم خاصی روایت می‌شود.

بنابراین گزارش، حمید اعتباریان در کارنامه تهیه‌کنندگی خود تا کنون فیلم‌های نظیر «سن‌پطرزبورگ»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «لبه پرتگاه»، «ستاره‌ها (جلد ۱: ستاره می‌شود)، «ستاره‌ها (جلد ۳: ستاره بود) و «شام عروسی» را به ثبت رسانده است.


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.