علی مرادخانی به زادگاه حسین پناهی می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

برای حضور در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای تئاتر یک؛

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر منطقه‌ای یک در یاسوج، راهی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ علی مرادخانی؛ معاون هنری وزیر ارشاد، قادر آشنا؛ مدیرکل هنرهای نمایشی، سیدموسی خادمی؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد و امین کمالوندی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین اختتامیه جشنواره منطقه یک تئاتر کشور در مجتمع هنری یاسوج شرکت می‌کند.

بنابه اعلام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم اختتامیه جشنواره منطقه یک تئاتر کشور، روز یکشنبه، ۵ آبان ماه، در تالار هنرنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

کمالوندی با اشاره به رقابت ۱۹ گروه از ۱۱ استان کشور در این جشنواره گفت: این جشنواره به مدت سه روز در مجموعه تئاترشهر یاسوج، تالار پلاتوی زنده‌یاد حسین پناهی و تالار استاد آبسالان یاسوج برگزار شد.

وی همچنین در توضیح جزییات مراسم اختتامیه افزود: آیین پایانی این جشنواره ساعت ۱۲ روز یکشنبه، ۵ آبان‌ماه برگزار می‌شود و گروه‌های شهرستانی راهیافته به جشنواره بین‌المللی فجر در این مراسم معرفی خواهند شد.

گفتنی است، دکتر قطب‌الدین صادقی به عنوان نماینده هیات داوران این جشنواره،‌ بیانیه این هیات را در مراسن اختتامیه قرائت می‌کند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.