علی پروین مدیرعامل پرسپولیس می شود؟!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نگارش توسط حمید در یکشنبه, ۰۹ نوامبر ۲۰۲۴ در ورزش
علی پروین مدیرعامل پرسپولیس می شود؟!

حمیدرضا سیاسی در خصوص شایعه مدیرعاملی مهدی‌ خواجه‌وند و علی‌پروین در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت

 حمیدرضا سیاسی در خصوص شایعه مدیرعاملی مهدی‌ خواجه‌وند و علی‌پروین در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «تا این لحظه هیچ صحبتی در خصوص مدیرعاملی این افراد مطرح نشده و اخبار در این زمینه فقط گمانه‌زنی رسانه‌ها است که من ترجیح می‌دهم درباره ‌آنها حرف نزنم.»

وی ادامه داد: «من قصد مصاحبه کردن ندارم اما مطرح شدن بعضی شایعات باعث می‌شود که مجبور به تکذیب آنها شوم. در حال حاضر پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و ما از رسانه‌ها توقع داریم فقط اخبار رسمی را اطلاع رسانی کنند و به شایعات دامن نزنند.»

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا علی‌پروین شانس مدیرعاملی پرسپولیس را دارد یا نه، گفت: «یک سال است که با علی پروین ملاقات نداشته‌ام و فقط در مراسم‌ها او را دیده‌ام. همان طور که گفتم اگر تغییراتی در پرسپولیس داشته باشیم به طور رسمی آن را اعلام خواهیم کرد.»

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقاتی که قرار است برای شوک دادن به این تیم رخ دهد تصریح کرد: «در حال حاضر که دربی را پیش‌رو داریم و بهتر است به دنبال شوک دادن به تیم نباشیم. نیم‌فصل بهترین زمان ممکن برای ایجاد تغییرات و دادن شوک به تیم است.»

وی در خاتمه از تشکیل جلسه کمیته انضباطی این باشگاه برای رسیدگی به پرونده بازیکنان خاطی خبر داد و گفت: «به زودی این جلسه برگزار می‌شود.»


تی وی پلاس – ورزش
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.