علی کریمی : تا این ها باشند به پرسپولیس بر نمی گردم/ شانسی بردند/ حمله لفظی جادوگر به بهرام شفیع!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی کریمی بعد از بازی پرسپولیس با تراکتور ناراحت بود و هم پرسپولیسی ها را از لب تیغ گذراند و هم بهرام شفیع را که تازه از بستر بیماری در آمده است!

به گزارش ممتاز ؛ علی کریمی بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی حسابی گلایه داشت. او هم از پرسپولیسی ها شاکی بود و هم از یک مجری تلویزیونی. او در این باره در جمع خبرنگاران گفت:« بازی از نظر فنی که چیزی نداشت و پرسپولیسی ها این بازی را شانسی بردند. آنها در این یک هفته این قدر حاشیه درست کرده بودند که شرایط بازی اصلا نمی توانست چیز خاصی در بر داشته باشد. البته باید از طرفداران دو تیم حسابی تشکر کنم که فقط تیم های خودشان را تشویق کردند و مشکلی ایجاد نشد.»
کریمی در مورد اینکه چرا سمت نیمکت پرسپولیس نرفت هم گفت:« در زمان گرم کردن همه آنهایی را که لازم بود ببینم را دیدم و با آنها خوش و بش کردم ، دیگر نیازی ندیدم سمت رختکن پرسپولیس بروم.»
او که از خودش در این بازی راضی نبود می گوید به عکس تمرینات در زمین کارایی لازم را نداشته است.کریمی در مورد اینکه با علی دایی در این مسابقه جدالی داشت، هم گفت:« این مسابقه مثل سایر دیدارها بود. این پیروزی را به علی دایی تبریک می‌گویم اما تکلیف قهرمان با این بازی مشخص نمی‌شود.»
علی کریمی دربارهٔ اینکه در پرسپولیس نیست هم گفت:« زندگی همیشه بر وفق مراد نیست من دوست نداشتم از پرسپولیس جدا شوم اما از تصمیم خودم برای حضور در تراکتورسازی خوشحالم. این تیم هواداران خوبی دارد و امیدوارم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم. بازیکن به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن این مسئله اصلا مهم نیست. فعلا که عده ای به پرسپولیس چسبیده اند و جای من آنجا نیست تا این ها در تیم باشند ، من بر نمی گردم!»
کریمی دربارهٔ درگیری با دهنوی وسط زمین هم گفت:« زمان ضربات ایستگاهی می‌دیدید چگونه رفتار می‌کرد. بعضی از بازیکنان فوتبال را با کشتی فرنگی اشتباه گرفته‌اند. اینها ستاره نیستند بلکه نام‌هایی می باشند که به پرسپولیس آمده‌اند.»
کریمی در ادامه بهرام شفیع را هم بی نصیب نگذاشت و با طعنه زدن به این مجری تازه از بستر بیماری بلند شده ، گفت:« آقای گزارشگر برو به مجری ات بگو من که می دانم او چطور برنامه اش را نگه داشته . کوثری برنامه خوبی داشت و کارشناسی‌های مناسبی می‌کرد اما او را برداشتند. سن اجرای شفیع در این برنامه به اندازه سن من است اما او را عوض نمی کنند . نمی دانی چرا؟»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.