علی کریمی کوتاه بیا نمی باشد !

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پروسه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس تنها یک راه دارد و آن هم گفت و گوی کریمی با رسانه هاست اما کریمی این خواست را اجابت نمی کند.
ممتازنیوز : مهدی مهدوی ، حسین ماهینی ، سید جلال حسینی و دیگر بزرگترهای پرسپولیس کمی از کاپیتان دوم تیم شان دلگیر می باشند. آنها که برای راضی نمودن مانوئل به بازگشت علی به خانه مربی پرتغالی سخت گیر تیم شان رفتند پس از ساعت ها کلنجار توانستند با شوخی و خنده او را راضی نمایند تا در ازای اینکه کریمی در رسانه ها بگوید همه تلاشش را می نماید تا فضایی آرام میان او و سرمربی برقرار شود ، به تیم برگردد اما وقتی این قصه با کریمی در میان گذاشته شد ، پاسخ کریمی به این سئوال قابل توجه بوده است. او گفته نیازی به این همه شلوغ کاری نمی باشد . تنها کافی ست که به تمرینات برگردد و مثل یک حرفه ای کارش را با مربی از سر بگیرد. انگار ، نه انگار که اصلا اتفاقی افتاده است. مربی در بازه ای نسبتا طولانی به او گفته بود حق تمرین با تیم را ندارد ، حالا می تواند برگردد و تمرینش را از سر بگیرد و قصه به فراموشی سپرده شود .

به گزارش تفسیری خبرآنلاین،ایده ای که حالا بازیکنان را رودرروی مربی تیم قرار داده است. با این وجود همچنان تلاش ها ادامه دارد تا علی کریمی که ۳ روز دیگر مراسم تولد ۳۴ سالگی اش را برگزار می نماید ، بپذیرد از دل تمرینات تیم ملی بی آنکه ناچار به عذرخواهی باشد با گفتن اینکه همه تلاشش را برای تیم خواهد داشت ، به تمرینات برگردد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۱ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۱۴ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بازیکنان پرسپولیس, رودست کریمی به بازیکنان پرسپولیس, علی کریمی کوتاه بیا نمی باشد, پرسپولیس, کریمی

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.