عمره دانشجویی آسیب‌شناسی می‌شود

۰۴ تیرماه ۱۳،

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: طرح آسیب شناسی عمره دانشجویی بعد از اتمام، جمع‌بندی و نتایج استخراج شده مورد استفاده مسوولان سازمان حج و زیارت، بعثه و دیگر مراکز مرتبط قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم صارمی معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: نظرسنجی و آسیب‌شناسی اعزام دانشجویان در سال ۹۱ به سرزمین وحی جمع‌بندی شد که حاوی نکات ارزنده‌ای برای تصمیم گیری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

وی افزود: فرم‌های نظرسنجی با موضوع نحوه خدمات رسانی فرهنگی- اجرایی به همراه بسته‌های فرهنگی برای عمره گزاران دانشجو ارسال و جمع آوری شد.

صارمی با بیان اینکه در سال‌های قبل نظرسنجی به تناسب کار و مخاطبان این امر قبل و حین سفر انجام شده که نتایج علمی خوبی از آن حاصل شده است، تصریح کرد: از آنجایی که ستاد مایل بود این نظرات و روحیات را چندماه پس از سفر عمره نیز مورد ارزیابی قرار دهد، اقدام به تهیه فرم نظرسنجی و آسیب‌شناسی ویژه پس از سفر کرد و به صورت تصادفی در بین زائران توزیع شد.

معاون پشتیبانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، گفت: این طرح بعد از اتمام جمع‌بندی و نتایج استخراج شده مورد استفاده مسوولان سازمان حج و زیارت، بعثه و دیگر مراکز مرتبط قرار می‌گیرد و این امر در دوره‌های بعدی نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام


ISNA News Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.