عمره روان و پررونقی را در سال جاری شاهد بودیم

نماینده بعثه مقام معظم رهبری گفت: این موفقیت حاصل همکاری و همدلی بسیار خوب همکاران ستاد عملیات عمره و بعثه مقام معظم رهبری است.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به مکه مکرمه، حجت الاسلام و المسلمین خادمی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه در دیدار حمید حبیبی تنها رییس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان، عمره سال جاری را موفقیت آمیز عنوان کرد و از همکاری ستاد عملیات عمره در این خصوص قدردانی کرد.

وی افزود: خوشبختانه با آغاز عملیات عمره در سال جاری، هماهنگی و همدلی بسیار خوبی را میان عوامل و کادر اجرایی در بعثه و ستاد عملیات عمره شاهد بودیم که موفقیت امروز حاصل این هماهنگی و همدلی است.

حجت الاسلام خادمی نیز در ادامه به ارایه گزارشی از برنامه های فرهنگی بعثه در چند ماه اخیر پرداخت و اظهار کرد: برگزاری جلسات انس و معرفت، مکه شناسی، زیارت دوره ویژه برای دانشجویان، استادان دانشگاه، نخبگان و طلاب، همایش هفتگی ویژه دانشجویان، دانشگاهیان، طلاب و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در هتل های ایرانی از جمله برنامه های موفق بعثه دراین مدت بود.

همچنین در این جلسه حمید حبیبی تنها به ارایه گزارشی از روند اجرایی برنامه‌های اعزام زایران پرداخت و از همکاری بعثه دراین خصوص قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، طی سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار معتمر ایرانی به عربستان اعزام شدند و امسال نیز طبق همین آمار برنامه ریزی‌ها انجام شده است.

این گزارش می‌افزاید، روزانه حدود ۲۴ هزار زائر ایرانی در مدینه منوره و ۲۴ هزار زائر ایرانی دز مکه مکرمه حضور دارند که امور مربوط به زائران به بهترین نحو انجام می‌شود و مسئولان کشور عربستان نیز اعلام کرده اند که زائران ایرانی بی دردسرترین زائران جهان اسلام هستند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.