عمر صنعت بتن به دو قرن رسید

کد خبر: ۴۷۴۰ تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر۱۱:۳۳ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

تولید کننده مصالح ساختمانی گفت: صنعت بتن با پیشینه ای نزدیک به دو قرن یکی از پرکاربردترین صنعت در کشور به شمار می رود.

به گزارش نوساز به نقل از خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، شاهین ظهوری تولید کننده مصالح ساختمانی در دهیمن همایش روز بتن و چهارمین کنفرانس ملی بتن با بیان اینکه در دنیای امروز بتن به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد گفت: صنعت بتن با پیشینه ای نزدیک به دو قرن یکی از پرکاربردترین صنعت در کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: شرکت آپتوس ایران در عرصه فعالیتهای ساختمانی، تولیدی و تحقیقاتی خود همواره در تلاش بوده که در امتداد توسعه و تعالی زیر ساخت های عمرانی کشور گام بردارد.

ظهوری در ادامه تصریح کرد: فعالیت های ساختمانی این شرکت مبتنی بر آخرین فناورها ودستاوردهای بین المللی بوده و در همین زمینه گام بر میدارد.

تولید کننده مصالح ساختمانی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزرای سمینار تخصصی قطعات پیش ساخته با تاکید بر جداول شهری و اضافه شدن این سر فصل مهم در مجموعه ی دوره های مصوب شهرداری تهران وبرگزاری سالانه آن در تقویم اموزشی شهرداری تهران از جمله اقدامات مهم در زمینه صنعت بتن است.

وی در ادامه یادآور شد:‌ طراحی و تولید کف پوش های باربر ترافیکی وارائه این محصول جهت بهره بردرای شهرداری ها و به عنوان جایگزین آلسفالت در معبر فرعی شهری از دیگر اقدامات این شرکت به شمار می رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران


برچسب هابرچسب ها: بتن، صنعت بتن، قدمت بتن، همایش روز بتن



آخرین اخبار
منبع: لقمه
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.