عملیات لکه گیری محور بجنورد – آشخانه انجام می شود

پنجشنبه ۱۸ خرداد – ۱۲:۰۶:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: عملیات لکه گیری محور بجنورد به سمت آشخانه انجام می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، علی اصغر بدیعی مقدم افزود: با توجه به افزایش سفرهای بین شهری عملیات کارگاهی جاده ای برای لکه گیری آسفالت محور بجنورد به سمت آشخانه تا پایان خرداد امسال آغاز می شود.
وی تصریح کرد: محور بجنورد به آشخانه به دلیل کوهستانی بودن و وجود گردنه های برف گیر در زمستانها با اجرای عملیات شن و نمک پاشی آسیب هایی می بیند.
بدیعی مقدم با بیان اینکه در سال مالی ۱۳۹۰ پنج میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای نگهداری راههای استان هزینه شده اذعان کرد: این میزان اعتیار در بخش های لکه گیری و درزگیری، تامین روشنایی جاده ها، بازسازی و نوسازی ناوگان راهداری، شن ریزی راههای روستایی، تهیه و نصب پل هوایی و افزایش ایمنی شده است.
مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: راههای شریانی از سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند و به همین علت از مسافران م زائران درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی در حفظ و نگهداری راهها با راهداران همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۷۱۲۰۶۴۴۸۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.