عملیات پرواز یک شرکت هواپیمایی را متوقف شد

خبرگزای آریا- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف عملیات پرواز یکی از شرکت های هواپیمایی فعال در کشور به علت عدم رعایت مقررات، کاهش سطح کیفیت و الزامات تصریحی خبر داد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  خلبان حمیدرضا پهلوانی گفت: عملیات پرواز این شرکت هواپیمایی با هدف ایجاد فرصت جهت بازیابی و ارتقای کیفیت مورد انتظار مردم از روز گذشته متوقف شد.
به گفته وی، این شرکت تا زمان حل و فصل موارد ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و انجام اقدامات اصلاحی در یک زمان معین مجاز به انجام پروازهای داخلی و خارجی نخواهد بود.
معاون وزیر راه و شهرسازی، آگاهی بخشی به مردم و جلوگیری از جدایش و دور شدن احتمالی از استانداردهای متعارف توسط برخی شرکت های هواپیمایی را از دیگر اهداف توقف این شرکت هواپیمایی برشمرد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد دور از انتظار، مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند تا این سازمان یافته های مورد نظر را، تا حل و فصل نگرانی های موجود به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.
خلبان پهلوانی اظهارداشت: اطلاع رسانی لازم از طریق دفاتر خدمات مسافرت هوایی به منظور فروش بلیت به مسافران این شرکت هواپیمایی صورت پذیرفته است.
وی همچنین به شرکت های هواپیمایی هشدار داد: سازمان هواپیمایی کشوری با مشاهده هرگونه دور شدن احتمالی از استانداردهای متعارف این سازمان با شرکت های هواپیمایی متخلف به طور جدی برخورد خواهد کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.