عملیات پلیس منجر به دستگیری آدم ربایان شد

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو آدم ربا در خیابان ˝زرگنده˝ با راهنمایی مالباخته و چهره نگاری‌های انجام شده توسط پلیس، طی روز گذشته، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا بستو رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران این کلانتری در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در خیابان” زرگنده” خودش را ازبالای پشت بام خانه‌ای به پایین پرت کرده و درحالیکه از ناحیه کف دست مجروح شده تقاضای کمک می‌کند؛ بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه کردند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد فرد مذکور ۲۰ روز است که توسط دو نفر ربوده شده و در مکان‌های مختلفی از جمله محل مذکور، پنهان شده است.

این مقام مسئول افزد: با دریافت اظهارات شاکی محل اختفای ربایندگان مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ بستو افزود: ماموران در پی کارهای اطلاعاتی و عملیاتی جهت مطمئن شدن از حضور متهمان در محل اختفا، طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در حالیکه که درب منزل از پشت و جلو بسته بود وارد مخفیگاه شده و متهمان را در حال فرار دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی افزود: دربازرسی از منزل متهمان یک رشته دستبند، یک افشانه اسپری اشک آور و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی در خاتمه اظهار داشت: با دریافت اعترافات متهمان مبنی بر آدم ربایی، پرونده ای تشکیل شده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.