عنایتی: یک سال با مس قرارداد دارم

 رضا عنایتی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در بازی تدارکاتی گفت: در این هفته بدنسازی داشتیم با این حال خوب بازی کردیم و امیدوارم در ادامه راه در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیریم و از شرایط بحرانی که داریم خارج شویم. حواشی زیادی در مس کرمان وجود دارد.

وی در مورد اینکه چرا مس کرمان این همه حاشیه دارد، گفت: فوتبال کرمان جو خاصی دارد. من متوجه مسئله بومی‌گرایی در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شوم و اینکه در یک شهر مدام بگوییم این بازیکن بومی است یا غیر بومی اما متأسفانه این تفکر در کرمان وجود دارد.

عنایتی در مورد شایعه حضورش در استقلال اظهار داشت: خودتان می‌گویید شایعه، من یک سال با باشگاه مس کرمان قرارداد دارم ولی تا نیم‌فصل هنوز فرصت باقی است.

عنایتی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی گفت: هر بازیکنی خودش تصمیم می‌گیرد که چه موقعی خداحافظی کند، به نظرم مجیدی در بهترین زمان خداحافظی کرد.

وی در مورد قراردادهای بازیکنان فوتبال گفت: فقط قرارداد ۵۰۰ میلیونی را می‌شنوید اما ۲۰ درصد از این مبلغ مالیات است، ۲۰ درصد را در آخر فصل باید ببخشیم و در نهایت از یک قرارداد ۵۰۰ میلیونی چیزی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به بازیکن می‌رسد با این حال اگر می‌خواهیم سطح فوتبال‌مان را بالا ببریم باید برای فوتبال هزینه کنیم. باید در فوتبال میلیاردی هزینه شود تا سطح فوتبال از نظر فنی بالا برود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.