عوامل ‘من وتو’ به ایران می آیند!

ما هم هیچ اصراری نداریم که شما [به ایران] بیایید. اگر هم تاکنون برنامه هایتان را می دیدیم به خاطر کمبود برنامه نبوده است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، اهانت های آشکار عوامل شبکه من وتو در مورد ایرانیان و فرهنگ اصیل ایرانی تا حدی است که صدای مخاطبین این شبکه را نیز در آورده است.
یکی از بینندگان شبکه من و تو در وب سایت این شبکه خطاب به عوامل من تو نوشت: «چند نفر از مجریان شما خیلی گفته اند که حاضر نیستند به ایران بیایند. حتی گاهی به گونه ای صحبت می کنند که انگار ما یک مشت کرم خاکی هستیم که اینجا زندگی می کنیم.»
این مخاطب من وتو افزود: «ما هم هیچ اصراری نداریم که شما [به ایران] بیایید. اگر هم تاکنون برنامه هایتان را می دیدیم به خاطر کمبود برنامه نبود. فکر می کردیم یک سری جوان [دلسوز] و باحال هستید. متأسفم.»
گفتنی است، عوامل شبکه ی من وتو بارها از اینکه ایران از قافله برهنگی و ابتذال غرب عقب مانده است ابراز تأسف شدید کرده اند. من و تو نه تنها برای مردم ایران هیچ ارزشی قائل نیست بلکه ضمن ترویج فرهنگ ابتذال غرب، فرهنگ اصیل ایرانیان را یک فرهنگ تاریخ مصرف گذشته معرفی می کند. این شبکه حتی اعتقاد و مذهب ایرانیان را بزرگ ترین مانع در راه پیشرفت و پذیرش فرهنگ غرب می داند.
شایان ذکر است، به دنبال افت شدید مخاطبین شبکه من و تو، عوامل این شبکه علاوه بر پخش برنامه های بی محتوا، در پخش تصاویر مبتذل و مستهجن نسبت به گذشته بی پرواتر عمل می کنند.
۴۱۷
 

 

اخبار مرتبط

سایت خبری تحلیلی افق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.