“عیدانه” مبعث در شبکه تهران

۱۶خردادماه،

“شبکه تهران” همزمان با فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم ( ص) ویژه برنامه های شاد و متنوعی را برای پخش درشب و روزعید مبعث تدارک دیده اند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، گروه‌ اجتماعی این شبکه، برنامه‎هایی را برای مناسبت ۲۷ رجب آماده کرده اند که به شرح زیر است.  
جنگ شاد و متنوع “عیدانه ” کاری از گروه اجتماعی شبکه تهران است که برای ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم ( ص) در روزهای ۱۶ و ۱۷ بر روی آنتن می رود.  
این برنامه شاد در شب پنج شنبه۱۶ خرداد ماه ساعت ۲۱ و روز جمعه۱۷ خرداد ساعت ۱۱:۵۰ و جمعه شب ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه تهران می رود و هنرمندان ، خوانندگان و ورزشکاران میهمان ویژه این جشن می باشند.این ویژه برنامه با مشارکت سازمان بهزیستی به تهیه کنندگی سید کاظم احمدزاده تهیه و تولید می گردد.
برنامه شبانگاهی زنده و موسیقی محور “ساعت ۲۵ ” شبکه تهران  نیز ویژه برنامه شاد ومتنوعی را ویژه مبعث پیامبر اکرم ( ص)  ۲۵ دقیقه بامداد جمعه ۱۷ خرداد ماه بر  روی آنتن می رود. در این برنامه موسیقی محور ترانه و آهنگ هایی که در وصف پیامبر اکرم (ص) و ویژه این مناسبت خوانده شده است ،برای مخاطبان از  این برنامه پخش خواهد شد.  
برنامه زنده ” با ما اینجا” شبکه تهران همزمان با مناسبت ۲۷ رجب مبعث حضرت رسول اکرم ( ص) با حال و هوای شاد  عبد مبعث  روز جمعه ۱۷ خرداد بر روی آنتن می رود. در این برنامه مخاطبان می توانند از طریق تالار گفتگو باشگاه مخاطبان سوالات خود را میهمان برنامه سوال کنند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.