عکس جدید نیمار پس از شکسته شدن کمرش

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوزنیمار که در جبران پیروزی ۲ بر یک تیم ملی برزیل برابر کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی دچار شکستگی مهره کمر شد و ادامه جام را از دست داد، پس از حضور در کمپ تمرینی سلسائو برای روحیه دادن با هم‌تیمی‌هایش و وداع با آنها، با هلی کوپتر ریودوژانیرو را به مقصد خانه‌اش در سانتوس ترک کرد تا ادامه دوره ریکاوری خود را در کنار خانواده‌اش سپری کند.

نیمار در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: آنها (کلمبیایی‌ها) رؤیای بازی در فینال جام جهانی را از من گرفتند اما رؤیای قهرمانی برزیل هنوز تمام نشده است. دو بازی دیگر باقی مانده است و من اطمینان دارم که هم‌تیمی‌هایم هر کاری از دست‌شان ساخته باشد انجام می‌دهند تا جام را بالای سر ببرند.

پس از مصدومیت نیمار گفته شد که احتمال دارد او در کنار سایر بازیکنان تیم ملی برزیل در کمپ گرانخا کوماری بماند و این چیزی است که خود او خواسته است اما رسانه‌های محلی گزارش کرده‌اند که ستاره بارسلونا پس از بازگشت به خانه دیگر به هم‌تیمی‌هایش ملحق نخواهد شد، چرا که پزشکان به او دستور استراحت مطلق داده‌اند.


پزشک تیم ملی برزیل در خصوص وضعیت نیمار اظهار داشت: تنها راه درمان نیمار استراحت مطلق است. او به مدت دو هفته باید از کمربند مخصوص استفاده کند.

نیمار در شرایطی از همراهی برزیل در ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ بازمانده است که تیمش در مرحله نیمه نهایی باید سخت‌ترین بازی خود تاکنون را برابر تیم ملی آلمان انجام دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.