عکس: فرق بین ارتش سوریه و ارتش آزاد سوریه!

به گزارش سایت اوباما، گروه ارتش آزاد سوریه که به القاعده نیز نزدیک است، تلاش می‌کند با کشتن غیرنظامیان، مسئولیت این جنایات را به گردن دولت سوریه بیندازد.

شورشیان سوری در جنایت الحوله و ده ها جنایت دیگر از این دست، با کشتار قابل توجه غیرنظامیان، تلاش کرده‌اند دولت اسد را مسئول این جنایات نشان دهند و این در حالی است که کاملاً واضح است که این جنایات کاملاً به ضرر دولت سوریه و به نفع مواضع اپوزیسیون سوری است.

تصویر زیر، ارتش آزاد سوریه را در سمت راست و در حالی نمایش داده است که از کودکی به عنوان سپر دفاعی استفاده کرده و این در حالی است که در سمت چپ، ارتش سوریه در حال محافظت از کودک بی دفاع از چنگ اقدامات تروریستی شورشیان است.


عصر ایران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. ایرانی وطن پرست:

    ننگ تان باد تکفیری های معلوم شما های شیعه را مولا علی لعنت کرد اگه وجدان داری نظرم را پخش کن

  2. m:

    آهای اونی که از ارتش آزاد سوریه دفاع میکنی خدا نابودت کنه جهنم در انتظار تو و امثال توست . درود بر ارتش سوریه . اونایی که از ارتش آزاد سوریه دفاع میکنند عقل ندارند و سزای اعمال و رفتار خود را خواهند دید

  3. 00000001:

    شما برعکس گفتین اون عکسی که اونجاست سمت راست ارتش سوریه است که پشت سربچه قایم شده است ودر سمت چپ ارتش ازاد سوریه است که دارد از بچه دفاع میکند. خدایا ارتش ازاد سوریه را پیروز گردان امین .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.