عکس میرحسین موسوی در ویلای شمال

صفحه اصلی » خبر » اجتماعی » عکس میرحسین موسوی در ویلای شمال

بر پایه این گزارش، یکی از کاربران بالاترین در پست خود نوشت: «چندی است عکسی از میرحسین موسوی منتشر شده است که وی را در جایی که گفته می شود ویلایی در شمال کشور است نشان می دهد. گفته می شود وی درجریان دیدار نوروزی با فرزندانش به روستایی در شمال کشور رفته است. این […]

بر پایه این گزارش، یکی از کاربران بالاترین در پست خود نوشت: «چندی است عکسی از میرحسین موسوی منتشر شده است که وی را در جایی که گفته می شود ویلایی در شمال کشور است نشان می دهد. گفته می شود وی درجریان دیدار نوروزی با فرزندانش به روستایی در شمال کشور رفته است. این اصلا چیز بدی نیست ولی نکته عجیب این است که طرفداران آقای موسوی اصرار دارند که وی همچنان درحبس خانگی بوده است و حتی لینک هایی که تحت این عنوان به بالاترین فرستاده شده اند، تحت عنوان “خبر غیرواقعی” [!] حذف گردیده اند. به راستی چرا طرفداران موسوی از انتشار عکس وی در ویلای شمال هراس دارند؟ آیا فکر می کنند اگر موسوی به شمال کشور رفته، مرتکب گناهی شده است یا خدای ناکرده تقدسش مخدوش گشته است؟»

به نظر می رسد کار سانسورچی های فتنه به حذف تصاویر سران جریان سبز رسیده است.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: عکس،میرحسین موسوی،ویلای شمال


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. حسین:

    انظُرُواْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَهُ الْمُکَذِّبِینَ …
    در جواب همه دوستان همین آیه کافی است!
    این خدا بود که نام یزید و یزیدیان را از بین برد…
    هرچی می خواهد بگید . فعلا که مهندس موسوی شما، این آدم نفس پرست که این همه آدم را به خاطر تمکین نکردن به قانون به کشتن داد. دیگر به لطف خدا هیچ اسمی ازش باقی نماند.

    • ابوالقاسم:

      برادر مشکل شما اینه که میگردین تو قران هی آیه پیدا میکنین و از قران استفاده ابزاری میکنین برای رسیدن به خواسته هاتون. این گناهه. نکنین.در مورد مهندس موسوی باید گفت گذشت زمان درستی حرفها و دغدغه های ایشون رو ثابت کرد.جرم مهندس فقط ااین بود که اسرار هویدا میکرد! اشتباهش هم این بود که مانند اعتماد امام حسین به نامه مردم کوفه، به پشتیبانی مردم ایران دلگرم بود غافل از اینکه این مردم ترسوتر از آنند که پای رهبر جنبش بایستند. البته خشونت در سرکوبها رو از یاد نبرید.

  2. سید 92:

    یادش به خیر یه روز مهندس موسوی واسه خودش برو بیایی داشت اما حالا

  3. payman:

    هیچ چیزی نخواهد توانست قداست میرحسین موسوی را بشکند.او محبوب همه قلبهاست.او.یک.ایرانی است

    • سید 92:

      کاملا موافقم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.