عکس های برهنه کیت میدلتون هم منتشر شد+عکس

مهر ۳,

رم- در پی انتشار عکس های برهنه کیت که روز شنبه توسط یک ایرلندی با برنامه ریزی یک مجله شایعه پرداز ایتالیایی و بدون توجه به پیگردهای قانونی که این اقدام به دنبال خواهد داشت، صورت گرفت، خانواده سلطنتی بریتانیا با یک جنگ چند ملیتی جهت جلوگیری از انتشار عکس های برهنه کیت، همسر شاهزاده ویلیام روبرو شد.
دفتر زوج سلطنتی در کاخ سنت جیمز، این حرکت را بعنوان نمادی از حرص و کینه توزی محکوم کرد و گفت که “این اقدام درخور هر پاسخی می تواند باشد”.

عکس های برهنه کیت میدلتون
دوک و دوشس کمبریج، روز جمعه بعد از انتشار این عکس ها توسط یک مجله فرانسوی، شاکی شدند. این عکس ها، ماه گذشته که کیت و ویلیام تعطیلات خود را در املاک خصوصی در جنوب فرانسه سپری می کردند، گرفته شده است.
این نشریه، از سوی روزنامه های بریتانیایی که انتشار این عکس ها را تجاوز به حریم خصوصی این زوج جوان دانستند، کاملا محکوم شد، هرچند شایعه پردازانی مثل نشریه The Sun، هر روز در صفحه شماره ۳ خود عکس زنان برهنه را چاپ می کنند و ماه گذشته نیز عکس های برهنه شاهزاده هری را در لاس وگاس فاش کرد.

عکس های برهنه کیت میدلتون
این رسانه بریتانیایی، که بسیار محتاطانه نسبت به افشا سازی غیرقانونی مکالمات تلفنی و دیگر رفتار روزنامه های فضول، عمل می کند و در شایعه پراکنی در رابطه با اصول اخلاقی سر رشته دارد، بطور کلی دستورالعمل های کاخ سلطنتی را با تاکید بر اینکه نباید از ویلیام و کیت زمانی که در محافل عمومی هستند عکس گرفته شود، مورد احترام قرار داده است.
اما این نشریه دیلی استار ایرلندی مستقر در دوبلین، یک نمونه تار و نامشخص از این عکس ها را در بیش از ۲ صفحه در شماره روز سه شنبه خود چاپ کرده است.
ویراستار، مایک اوکانه به خبرگزاری بی بی سی گفت که این عکس ها شامل چاپ نسخه های توزیع شده در ایرلند شمالی که بخشی از ایالت کینگدام است، نبودند. و این وب سایت روزنامه طوری لود شد که روز شنبه “موقتا در دسترس نباشد”.
اوکانه، در دفاع از روزنامه اش گفت که ایرلند، از دید یک بریتانیایی به خانواده سلطنتی نگاه نکرده است.
وی به خبرگزاری بی بی سی گفت: “وی، ملکه آینده ما نیست. این دوشس با هیچ کدام از عکس های مشهوری که ما روی سایت خود قرار می دهیم، برای مثال ریهانا و لیدی گاگا، هیچ فرقی ندارد.”
نوردن و شل، شرکت بریتانیایی که یکی از شرکای دیلی استار ایرلندی است، و خلاصه روزنامه خواهر بریتانیایی اش را منتشر می کند، گفت از این که روزنامه دوبلین این عکس ها را بیرون داده “عمیقا نگران شده است”. آن گفت که هیچ کنترلی روی این تصمیم گیری نداشته.
در ایتالیا، مجله شایعات بی اساس چی، که متعلق به سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق است، گفت که برنامه ریزی کرده بود، ۲۶ صفحه از این عکس ها را روز دوشنبه منتشر کند، هرچند روشن نبود محتوای این عکس ها فرقی با آنچه کلوسر منتشر کرده، داشته یا نه.
چی، بخشی از فرمانروایی رسانه ای موندادوری برلوسکونی است که مالک نشریه کلوسر نیز می باشد.
جلد چی، با به تصویر کشیدن ۳ عکس از شاهزاده برهنه، روز شنبه در روزنامه های ایتالیایی و تلویزیون، تحت عنوان “رسوایی دربار: ملکه برهنه است!”، منتشر شد.
آلفونسو سیگنورینی، ویراستار نشریه چی در مصاحبه روز شنبه با خبرگزاری اسوشیتد پرس، گفت که وی ترسی از پیگرد قانونی ندارد، چراکه در حال حاضر این عکس ها به دنبال انتشار عکس های برهنه شاهزاده در نشریه کلوسر منتشر شده اند.
وی گفت: “موضع نشریه کلوسر، متمایز از ماست، آنها اولین ناشر این عکس ها بودند.”
وی با بیان اینکه این عکس ها سرشار از ذوق هنری اند و با احترام به شان و مقام کیت تهیه شده اند، از تصمیم به انتشار این عکس ها در ایتالیا دفاع کرد.
وی گفت: “من هیچ اثری از تخریب و کسر شان کیت در این عکس ها نمی بینم. چی، شان و منزلت مردم را محترم می داند. فکر نمی کنم آنها تصویر اجتماعی کیت را مخدوش کرده باشند.”
وی گفت: “اگر عادی فکر کنیم، این عکس ها روال طبیعی زندگی روزمره این زوج مدرن، مشهور و جوان را به تصویر می کشند.”
یک سخنگوی کاخ سنت جیمز گفت که مقامات سلطنتی، “تمام پاسخ های فراخور” انتشار برنامه ریزی شده نشریه چی را مورد بازنگری قرار دادند.
این سخنگو، که به شرط ناشناس ماندن در همراهی با سیاست های کاخ سخن می گوید، گفت که انتشار این عکس ها هیچ هدفی جز ناراحتی دوک و دوشس کمبریج که در حریم خصوصی خانه یکی از بستگانشان، از زندگی شخصی خود لذت می بردند نداشته و کاملا غیر قابل توجیه است.
به دنبال انتشار روز جمعه این عکس های تار توسط نشریه کلوسر که کیت، دوشس کمبریج را در حال پوشیدن تنها یک بیکینی و عینک آفتابی نشان می داد، این اقدام، سوء استفاده ای “مضحک” از حریم خصوصی وی توسط مقامات سلطنتی نام گرفت.
در یکی از سه عکس چاپ شده روی جلد مجله چی، وی در حال مالیدن لوسیون روی شانه های ویلیام ظاهر شده.
مقامات کاخ سلطنتی، تجاوز به حریم خصوصی این زوج سلطنتی را با تعقیب غم انگیز پرنسس دایانا، مادر ویلیامز که خیلی ها معتقدند، همدستی دشمنان موجب مرگ زودهنگام وی در یک تصادف ماشین در ۳۱ آگوست ۱۹۹۷ در پاریس شد، مقایسه کردند.
این دو مجله تحت فرمانروایی رسانه ای برلوسکونی، بخاطر توزیع تصاویر برهنه کیت مورد توجه واقع شده، و با افشای مشکلات نخست وزیر سابق با پاپارازی و حریم خصوصی اش نیز تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
در سال ۲۰۰۹، وی بعد از اقدام روزنامه اسپانیایی ال پایس به چاپ عکس هایی از زنان برهنه و یک مرد برهنه در حالی که در املاک شخصی اش لم داده بود، آنها را تهدید به برخورد قانونی نمود. دادستان ایتالیایی، این عکس ها را کشف و ضبط کرد و عکاس را به اتهام تجاوز به حریم خصوصی تحت بازجویی قرار داد.
این عکس ها، در آغاز سقوط برلوسکونی فاش شد: هم زمان با رسوایی برلوسکونی و یک مدل؛ کسی که در هیجدهمین میهمانی تولدش مورد توجه نخست وزیر سابق قرار گرفت.
برلوسکونی، که در ماه نوامبر بعد از پول شویی، قدرت خود را در هدایت ایتالیا جهت عبور از بحران بدهی های مالی از دست داد، در حال حاضر به اتهام برقراری رابطه جنسی با دختری که هنوز به سن قانونی نرسیده در دادگاهی در میلان تحت محاکمه است. برلوسکونی و این دختر نوجوان هردو می گویند که با هم رابطه جنسی نداشته اند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.