عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب

ممتاز نیوز: این نهنگ از گونه های وال کوهان دار و یا نهنگ گوژپشت نامیده میشود که معمولا  در پشت و پهلوهای بدن سیاه و گاهی با آثاری از قهوه‌ای دیده میشوند اما همانطور که در این تصاویر میبینید این نهنگ نادر و عجیب سفید رنگ است .

نهنگ گوژپشت از نهنگ‌های بی‌دندان و یکی از گونه‌های بزرگ شیارنهنگان  است. حیوانات دریایی چون نهنگ گوژپشت و دلفین در طول میلیون‌ها سال تکامل یافته‌اند و بدن آن‌ها بیشترین سازگاری را برای حرکت در آب به دست آورده‌است.

نهنگ گوژپشت یک حیوان آکروباتیک است و اغلب به سطح آب می‌پرد و خود را به آب می‌اندازد. خوراک آن‌ها بیشتر کریل و ماهیان ریز است.

اندازه بالغ این نهنگ‌ها ۱۱ تا ۱۶ متر است. بدن آنها کوتاه و قطور است. شیارهای زیر بدن از نهنگ‌های دیگر پهن‌تر و عمیق‌تر است.

رنگ این نهنگ در پشت و پهلوهای بدن سیاه و گاهی با آثاری از قهوه‌ای است. نسبت اندازه سر به بدن با افزایش سن بیشتر می‌شود. غذای این نهنگها از ماهی‌ها و سخت‌پوستان و نرم‌تنان تشکیل شده‌است. معمولاً ۲ یا ۳ نهنگ باهم دیده می‌شوند ولی گاهی گله‌های ۱۲ تا ۲۰ راسی دیده شده‌است.

عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب

The post عکس های دیدنی از یک گونه نهنگ عجیب و کمیاب appeared first on .

  • کشف باورنکردنی گونه کمیاب نهنگ گوژپشت سفید +ویدئو
  • تصویری دیدنی از یک نهنگ سفید کمیاب
  • کشف موجودی عجیب نتیجه جفتگیری نهنگ و دلفین + عکس
تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سارينا:

    خیییییلی باحال بود کیف کردم. افرین به عکاس..هی…ماشالا به عکاس…هی…ایول یه عکاس…هی..عکاس باید برقصه از هیشکیم نترسه…ههخخخخخ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.