عکس هریسن فورد در نقش یک سرهنگ

۱۷م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، آسا باترفیلد، بن کینگزلی، هریسن فورد، هیلی استاینفلد، آبیگیل برسلین، وایولا دیویس و نانسو آنوزی از جمله بازیگران اقتباس سینمایی «بازی اندر» می باشند که ۱ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها می‌روند.
 

داستان فیلم در آینده نزدیک روی می‌دهد. یک نژاد بیگانه متخاصم به نام «فورمیکس» به زمین حمله کرده‌ است. اگر رفتار قهرمانانه مازر راکهام فرمانده ناوگان بین‌المللی (کینگزلی) نبود، زمین از بین می‌رفت. سرهنگ گراف افسر ارشد بسیار محترم (فورد) و ارتش بین‌المللی در تدارک حمله بعدی می باشند. آن‌ها تواناترین کودکان را آموزش می‌دهند تا از میان آن‌ها مازر بعدی را پیدا کنند.


هریسن فورد و آسا باترفیلد در صحنه‌ای از فیلم «بازی اندر»

اندر ویگین (باترفیلد) یک پسر خجالتی اما فوق‌العاده تواناست. او را از مدرسه خارج می‌کشند تا به این گروه نخبه ملحق شود. اندر در مدرسه نبرد به سرعت و به راحتی استاد انجام بازی‌های جنگی دشوار می‌شود. او بسیار زود از طرف گراف به عنوان امید بعدی ارتش انتخاب می‌شود و فرماندهی مدرسه را به عهده می‌گیرد. مازر شخصا اندر را آموزش می‌دهد تا رهبری سربازان را در نبردی حماسی که آینده زمین و نجات بشریت را مشخص می‌کند، عهده‌دار شود.
 

هریسن فورد بیش از همه با سه‌گانه اول «جنگ‌های ستاره‌ای» و سری فیلم‌های «ایندیانا جونز» شهرت دارد. او برای فیلم «شاهد» (۱۹۸۵) نامزد اسکار شد.
 

فورد پارسال وسترن افسانه علمی «کابوی‌ها و بیگانه‌ها» را روی پرده سینماها داشت. او همچنین پارسال در جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو جایزه یوزپلنگ طلایی یک عمر دستاورد را دریافت کرد.
 

«بلید رانر»، «ساحل ماسکیتو»، «بازی‌های میهن‌پرستانه»، «فرار»، «خطر آشکار و حاضر» و «سابرینا» از دیگر فیلم‌های فورد است.
 

گاوین هود سال ۲۰۰۵ با فیلم «تسوتسی» از آفریقای جنوبی برنده اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.