عکس/ کشف جسد سوخته در جاده مخصوص کرج (۱۶+)

ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر از کشف این جسد سوخته در لاین تندرو کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص کرج به سمت تهران قرار گرفتند و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۳۰ ساله است که پس از خفه کردن وی، جسدش را با گازوئیل به آتش کشیده و سپس آن را داخل کیسه‌ای بزرگ قرار داده و در جاده رها کرده‌اند.

 

کشف جسدی سوخته در جاده مخصوص کرج، پرونده‌ای را پیش روی بازپرس جنایی تهران گشود.

ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه، چند کارگر در جاده مخصوص کرج با کیسه‌ای نایلونی حاوی یک جسد مواجه شدند و بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.
با اعلام این گزارش، ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر از کشف این جسد سوخته در لاین تندرو کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص کرج به سمت تهران قرار گرفتند و فورا قاضی محمد شهریاری ـ بازپرس کشیک قتل پایتخت ـ را از این حادثه باخبر کردند.
بازپرس ویژه قتل تهران پس از دریافت این گزارش، در راس اکیپی تخصصی از عوامل بررسی صحنه جرم در محل کشف جسد حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که جسد متعلق به مردی حدودا ۳۰ ساله است که پس از خفه کردن وی، جسدش را با گازوئیل به آتش کشیده و سپس آن را داخل کیسه‌ای بزرگ قرار داده و در جاده رها کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، پس از انجام بررسی‌های اولیه، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی جهت تعیین هویت مقتول صادر شد و بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران با صدور دستوری از ماموران اداره دهم آگاهی خواست که عامل یا عاملان این جنایت را شناسایی و بازداشت کنند.
ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.