عکس یادگاری با مشایی؛ پلاکاردی عجیب با ۴ عکس احمدی‌نژاد

ناراحت نباش ای گردوی کوچک؛ آنچه سیاه می‌شود روی تو نیست؛ دست آنهاست!

ایران > دولت– ممتازنیوز:
محمود احمدی نژاد که این روزها سخنرانی‌هایش حواشی بسیاری را ایجاد کرده تا جایی که تذکر بعضی مسئولان را به همراه داشته است، سفرش به اصفهان نیز همانند سفر به خوزستان حاشیه‌هایی به همراه داشت که این حاشیه‌های هم از قلم خبرنگاران و هم از دوربین عکاسان پنهان نمانده است.

  1. محمود احمدی نژاد در اصفهان

    احمدی نژاد: کسی که ۵۰۰ میلیارد تومان برده و سراغ او می‌رویم، می‌گویند به او دست نزن چون اقتصاد خراب می‌شود

  2. محمود احمدی نژاد در اصفهان

    احمدی نژاد: وقتی می‌خواهیم پنج میلیون یا ۱۵ میلیون به جوانان وام بدهیم صدای همه‌شان بلند می‌شود

  3. محمود احمدی نژاد در اصفهان

    شعار روی بیلبورد در حمایت از احمدی نژاد

  4. محمود احمدی نژاد در اصفهان

    رحیم مشایی رئیس جمهور را همراهی می‌کرد

  5. محمود احمدی نژاد در اصفهان

    رئیس جمهور و مشایی عکس یادگاری گرفتند

بر اساس گزارشی که ایسنا از سفر رئیس جمهور به اصفهان منتشر کرده محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی پس از خروج از جایگاه ضمن گفت‌وگو با جمعی از مردم در مقابل یکی از صحن‌های نقش جهان با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و احمدی‌نژاد بالا بردن پرچم ایران، آن را به اسفندیار رحیم‌مشایی داد.

مهر نیز گزارش حاشیه‌ای این سفر را با عناوین عکس یادگاری احمدی‌نژاد و مشایی در میدان امام(ره)؛ پرچم “زنده‌باد بهار” در نقش جهان پایین کشیده شد منتشر کرده است.

در گزارش مهر آمده است:

  • حدود ۵ هزار نفر در میدان امام خمینی(ره) اصفهان برای سخنرانی احمدی نژاد حضور داشتند.
  • اسفندیار رحیم مشایی و ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان او را همراهی می‌کردند اما آیت‌الله طباطبایی ‌نژاد امام جمعه اصفهان که طی ماه‌های قبل انتقادات بسیاری را به عملکرد دولت دهم وارد کرده بود، رئیس جمهور را همراهی نمی‌کرد. خوش‌وبش‌های ذاکر اصفهانی و رحیم مشایی پیش از سخنرانی رئیس جمهور از نکات جالب این برنامه بود.
  • در دستان یکی از مردم بنری از پرچم ایران همراه با تصاویر مقام معظم رهبری رئیس جمهور و رحیم مشایی دیده می‌شد که شعار زنده باد بهار بر روی این بنر به چشم می‌آمد. البته با گذشت دقایقی از به اهتزاز درآمدن این پرچم بعضی از مسئولان خواستار جمع‌آوری آن شدند.
  • احمدی‌نژاد در حین سخنرانی خود اشاره‌ای به حضور اخیرش در کشور ونزوئلا کرد و عنوان داشت که جمعیت میلیونی مردم ونزوئلا هنگام تشییع هوگو چاوز با فریادهای “viva ایران” بارها نام ایران را بر زبان آورده و زنده باد ایران گفتند.
  • بعد از سخنرانی رئیس‌جمهور او و رحیم مشایی هنگام پخش سرود ایران پرچم ایران را تکان می‌دادند. عکس یادگاری رئیس جمهور و اسفندیار رحیم مشایی در کنار میدان امام(ره) و مسجد امام(ره) توجه عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های گروهی را به خود جلب کرده بود.

محمود احمدی‌نژاد در سخنرانی خود نیز مطالبی را مطرح کرد که در زیر خلاصه آن می‌آید:

  • گروهی می‌گویند ما نشسته‌ایم و برای انتخابات نقشه کشیده‌ایم. اشکالی ندارد شما نقشه کشیده‌اید ولی بدانید کار ملت نقش بر آب کردن نقشه هاست.
  • احمدی نژاد در هنگام سخنرانی خود گفت: به ما انتقاد می‌کنند که چرا در روزهای پایانی دولت سفر استانی می‌رویم. چرا سفر استانی نروم و در روزهای پایانی سال سفرهای دور چهارم به دلایلی به تاخیر افتاد که شاید بعدا بگویم چرا، ما ۲۰ استان باقی مانده داریم و تلاش کرده به آنها سفر کنیم.
  • خاطره‌ای از سفر در سال ۸۹ به لبنان ؛ یک ماه قبل از سفر یکی از سران صهیونیست در یک مصاحبه می‌گوید ما کاری خواهیم کرد که احمدی نژاد نابود شود و کسی جرات نکند کسی از او عکس بگیرد. 
  • برپایی عدالت سخت است و نیازمند ایستادگی است. بسیاره‌خواهان می‌گویند که رها کن، کسی که ۵۰۰ میلیارد تومان برده و سراغ او می‌رویم، می‌گویند به او دست نزن چون اقتصاد خراب می‌شود، وقتی می‌خواهیم پنج میلیون یا ۱۵ میلیون به جوانان وام بدهیم صدای همه‌شان بلند می‌شود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.