عیادت معاون صدا از رهبر ارکستر موسیقی سمفونیک صدا و سیما

۲۴م آذر ،

معاون صدای رسانه ملی از رهبر ارکستر موسیقی سمفونیک صدا و سیما که به سبب بیماری در بیمارستان بستری است عیادت کرد و در جریان روند درمان این هنرمند قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صدا، معاون صدای رسانه ملی ضمن دیدار با محمد بیگلری پور رهبر ارکستر موسیقی سمفونیک صدا و سیما گفت: ایشان یکی از هنرمندان برجسته، متواضع و با اخلاق صدا و سیما است که در طول ۳۰ سال قبل صبورانه در حوزه موسیقی به فعالیت پرداخته و آثار ماندگاری از خود به یادگار گذاشته است.
صوفی همچنین از بیگلری پور به عنوان آهنگساز ، نوازنده و یکی از موفق ترین چهره های عرصه موسیقی کشور یاد کرد و افزود: تواضع و فروتنی این هنرمند مجرب در حوزه رادیو نیز بی شمار است و آثار موسیقایی ایشان در این حوزه نیز موفق و تأثیرگذار بوده است.
وی اظهار امیدواری کرد  با بهبود وضعیت ایشان کماکان شاهد تولید آثار مورد نیاز جامعه باشیم .
معاون صدای رسانه ملی از  هنرنمایی این موسیقی دان بزرگ کشور در عرصه دفاع مقدس یاد کرد و خطاب به ایشان گفت: یقیناً تلاش های شما در عرصه دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی، افتخارات علمی کشور سبب اجر دنیوی و اخروی شما بوده و می تواند به عنوان اندوخته ای ارزشمند برایتان منظور شود .
وی در پایان ضمن آرزوی صحت ، سلامتی و آرامش برای بیگلری پور خطاب به همسر ایشان عنوان کرد ؛  شما در طول دوران بیماری این هنرمند بزرگوار که متعلق به عرصه فرهنگ و هنر جامعه می باشند زحمات بسیاری کشیدید از شما قدردانی
 می کنیم  .
در ادامه رهبر ارکستر موسیقی سمفونیک صدا و سیما اشاره کرد که رادیو رسانه ای معتبر، جامع و مورد وثوق آحاد جامعه بویژه هنرمندان است و من افتخار می کنم که سال ها برای این رسانه ی تأثیرگذار موسیقی تولید کرده و هنگامی که آثارم از رسانه پخش می گردد احساس غرور و شعف می کنم.
گفتنی است محمد بیگلری پور از هنرمندان پیشکسوت عرصه موسیقی کشور است که در دوران انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و دیگر مناسبتهای کشور آثار ارزشمندی خلق کرده است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.