عیدانه ۳۰ لیتری بنزین تا ۲ روز آینده در کارتهای سوخت شارژ می شود

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی(شانا)، ‘علیرضا ضیغمی’ افزود: سهمیه بنزین ویژه عیدفطر زمانی از سوی دولت به دارندگان کارت هوشمند سوخت اختصاص داده شد، که سهمیه ماهانه ۶۰ لیتری متعلق به شهریورماه در کارت های سوخت شارژ شده بود. با توجه به تنظیمات سامانه هوشمند سوخت به دنبال آن هستیم تا با ایجاد تغییرات و بکار گیری یک نرم افزار جدید، این سهمیه ۳۰ لیتری را در کارت های هوشمند سوخت شارژ کنیم.

وی با یادآوری اینکه همکاران ما در شرکت پالایش و پخش و سامانه هوشمند سوخت به صورت شبانه روزی در حال کار روی سامانه هستند، توضیح داد: تلاش داریم این سهمیه را تا ساعت ۲۴ روز شنبه -چهارم شهریورماه- و حداکثر تا روز یکشنبه -پنجم شهریورماه- در کارت های هوشمند سوخت شارژ کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه هرگونه تغییری در میزان و قیمت سهیمه اختصاصی به دارندگان کارت هوشمند سوخت باید قبل از روز ۲۷ هر ماه به اطلاع سامانه هوشمند سوخت برسد، گفت: اختصاص سهمیه ویژه بعد از واریز سهمیه عادی به کارت های هوشمند سوخت را فقط در شرایط اضطراری توصیه می کنیم.

بنابراین گزارش، در پی آغاز دور جدید سفرهای تابستانی و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر به دستور رییس جمهوری، کارت سوخت هموطنان علاوه بر سهمیه ماهانه ۶۰ لیتری، در شهریور ماه جاری به میزان ۳۰ لیتر دیگر شارژ خواهد شد.

با توجه به تلاش های شبانه روزی کارشناسان آی.تی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران برای طراحی و نصب نرم افزاری جدید برای اختصاص این سهمیه ویژه به دارندگان کارت هوشمند سوخت، انتظار می رود این سهمیه در کوتاه ترین زمان ممکن در کارت های هوشمند سوخت واریز شود.

براساس این گزارش، شارژ سهمیه بنزین ویژه عید فطر در ۲۰ میلیون کارت هوشمند سوخت انجام خواهد شد.

سامانه هوشمند سوخت ایران یکی از بزرگترین شبکه های آی.تی و مدیریت هوشمند توزیع سوخت در خاورمیانه است.

اقتصام**۹۱۸۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۹۲۳۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.