غافلگیری این دزد شرور در تاکسی! + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

روز ۱۱ آذرماه سال جاری مرد حجره‌داری به کلانتری ۱۱۵ رازی مراجعه کرد و از مأموران خواست دزدان محموله لوازم آرایش و پول‌هایش را دستگیر کنند.

غافلگیری این دزد شرور در تاکسی! + تصویر
این مرد به افسر پرونده گفت: دزدان با شکستن شیشه مغازه‌ام در خیابان‌ هلال‌احمر لوازم آرایشی و عطر را به همراه سه میلیون تومان پول دزدیده‌اند. با توجه به چگونگی سرقت ، بازپرس ذکی‌پور از شعبه سوم دادسرای منیریه تهران دستور داد تا تیمی از مأموران پایگاه ۸ پلیس آگاهی برای ردیابی دزدان وارد عمل شوند.

هنوز هیچ سرنخی در دست نبود که مرد حجره‌دار نزد مأموران رفت و گفت یکی از شرور‌های محله‌شان که «بنیامین» ۳۰ ساله است با تهدید چاقو خواسته تا از شکایتم برای دستگیری دزدان مغازه‌ام چشم پوشی کنم.

 همین سرنخ کافی بود تا تجسس‌ها برای دستگیری «بنیامین» که تبهکاری سابقه‌دار است کلید بخورد. یک ردپا ساعت دو بامداد ۸ دی‌ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۰۸ نواب در حال گشتزنی در خیابان کارون بودن که به رفتارهای غیرعادی راننده پرایدی برخوردند و دستور ایست دادند.

مأموران در بررسی پلاک خودرو دیدند هیچ گزارشی از سرقت این پراید وجود ندارد و وقتی صاحب آن را شناسایی کردند و به در‌خانه‌اش در خیابان خوش رفتند، مردی خواب‌آلود را دیدند که هنوز نمی‌دانست پرایدش به سرقت رفته است.

 «علی» ۲۶ ساله که دیگر راهی جز اعتراف نداشت «بنیامین» را لو داد و ادعا کرد وی در این سرقت شبانه با او همدستی داشته است. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری «بنیامین» وارد مرحله تازه‌ای شد تا این‌که روز ۱۷ دی‌ماه، مأموران «بنیامین» را در صندلی عقب یک تاکسی در میدان گمرک شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و این شرور به سرقت از مرد حجره‌دار و دست داشتن در سرقت پراید اعتراف کرد.

 بنابر این گزارش، با توجه به احتمال سرقت‌های دیگر این دو شرور، بازپرس ذکی‌پور با تقاضای انتشار عکس آنان خواست کسانی که در دام سرقت‌های خشن «علی» و «بنیامین» افتاده‌اند به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.