غرفه‌رسانه‌های تئاتر مظلوم واقع شده است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

شهره سلطانی در غرفه سینما پرس:

سینما پرس- گروه هفت هنر/ باید امکانات بیشتری در نمایشگاه برای غرفه های هنری در نظر گرفت که در این میان تئاتر بیش از بقیه مظلوم واقع شده است.

شهره سلطانی بازیگر سینما، تبویزیون و تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، گفت: برپایی هر نمایشگاهی نه تنها بی تاثیر نمی باش بلکه سبب بالا بردن آگاهی مردم، اطلاع رسانی بیشتر و بهتر نیز می گردد. اما انتظار می رود برای غرفه های هنری امکانات بیشتری در نظر گرفت، مخصوصا تئاتر که در این میان بسیار مظلوم واقع شده است.

وی افزود: اینکه مردم در جریان برپایی این نمایشگاه ها کنار یکدیگر قرار می گیرند، ارتباط رودرور برقرار می نمایند و از انرژی هم بهره مند می شوند بسیار خوب است و عاملی می گردد برای هرچه بیشتر بالا رفتن سطح مطالعات مردم و بیشتر پیگیر شدن برای در جریان قرار گرفتن اتفاقات هنری. این اتفاق خوبی است که امید داریم هرسال پررنگ تر شود.

این بازیگر ادامه داد: هنر هفتم هنری است که اگر هنرهای دیگر شناخته نشده باشد این هنر به گوش مردم خورده و جای خود را باز نموده است و حتی در میان کسانی که ممکن است گرایشی به هنر نداشته باشند جایگاه خود را داراست. به عقیده من مردم ما آگاهی شان نسبت به سینما در حال حاضر بسیار بیشتر شده است و مواضع پیشی خود را دیگر ندارند.

وی با بیان اینکه مطبوعات ما بیشتر از هر هنری به سینما می پردازند، تصریح نمود: انتظار ما این است که مطبوعات و رسانه ها به همهی هنرها بپردازند و همهی شاخه های هنر را مورد پوشش دهند ولی به سینما بیشتر پرداخته می گردد که البته آن هم در به صورت بسیار کامل صورت نگرفته است.

سلطانی در پایان خاطر نشان نمود: در هر صورت اینکه رسانه ها پل ارتباطی بین هنرمندان و مخاطبان شان می شوند و رهی پیش ما می گذارند تا حرف های مان را به گوش مخاطبان اصلی مان برسانیم، جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۳۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.