غزه در آتش و خون ؛۸۱ شهید و ۷۰۰ زخمی

۲۸ آبان ،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، همچنین  بر اثر شلیک گلوله اشغالگران به منزلی نزدیک حصار امنیتی قلندیا در رام الله ، نجیب احمد نجیب کودک بیست ماهه فلسطینی به شهادت رسید.

دیروز یکصد موشک گروه های مقاومت فلسطینی به شهرک های اسرائیلی اصابت کرد.

شبکه تلویزیونی العالم  به نقل از شبکه تلویزیونی هفت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بخشی از ترکشهای موشک فجر-۵ گروه های مقاومت فلسطینی به منزل رئیس ستاد ارتش اسرائیل در منطقه گوش دان در فلسطین اشغالی اصابت کرد و بر اثر سقوط موشک های گروه های مقاومت فلسطینی در منطقه کریات ملاخی در فلسطین اشغالی چند صهیونیست کشته شدند.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی از موج تازه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد و به شهادت یک کودک در این انفجارها اشاره کرد.
بنا بر این گزارش تفسیری، در حملات تازه رژیم صهیونیستی، علاوه بر این کودک که جان خود را از دست داد، شماری از کودکان و خردسالان نیز زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی از ویران شدن یک ساختمان پلیس متعلق به نیروهای حماس در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.
در این خبر همچنین به نقل از مقامات قطری اعلام شد: اسرائیل حملات خود را به نوار غزه متوقف نخواهد کرد، مگر آنکه با مقاومتی سرسخت مقابل خود روبرو شود.
نوار غزه در ششمین روز حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه، آماج موشکهای فراوان توپخانه ها و هواپیماهای جنگنده ی اسرائیلی بود.
دیگر خبر انتشار یافته در این گزارش تفسیری، اعلام شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مبنی بر با شکست مواجه شدن مذاکرات مصر برای آتش بس بود.
به نقل از این شبکه اعلام شد: کابینه ی اسرائیل علاقه ای به کاهش درگیری ها و آرام تر شدن اوضاع ندارد.

این شبکه همچنین از اخطار انگلیس به رژیم صهیونیستی در مورد حمله زمینی به داخل نوار غزه خبر داد.
در این خبر همچنین به نقل از رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام شد: رژیم صهیونیستی در تلاش برای بقا و زنده ماندن خود، به نوار غزه حمله کرده است.

 فرانسه خواستار آتش بس میان اسرائیل و غزه شد.
در این خبر همچنین شمار کل شهدای فلسطین از وقت آغاز حملات رژیم صهیونیستی تا کنون، هفتاد و هفت نفر اعلام شد.
 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.