غلامی: گوش شیطان کر، تا حالا ۵ بار به پرسپولیس گل زدم/همه بازیکنان سپاهان از رفتن رحیمی ناراحت می باشند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد غلامی مهاجم شمالی استیل آذین تاکید کرد که تغییرات مدیریتی در این باشگاه، روی مسائل فنی سپاهان و بازی این تیم مقابل پرسپولیس تاثیر نخواهد داشت.

محمد غلامی در گفت و گو با خبرآنلاین؛ در خصوص جدایی رحیمی از سپاهان می گوید: «به هر حال این تصمیمی بود که توسط رحیمی و مسئولان باشگاه گرفته شد. او مدیر راستگو و صادقی بود و همه بازیکنان سپاهان از رفتن رحیمی ناراحت می باشند. با این حال تغییرات مدیریتی تاثیری در بازی ما نخواهد داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در بازی با پرسپولیس سه امتیاز را بگیریم.»

او در مورد تقابل با پرسپولیس ادامه می دهد: «بازی با پرسپولیس سخت است و علی دایی در این تیم خوب نتیجه گرفته است. دایی تیم جوانی را تشکیل داده و در مجموع بازی کردن مقابل تیم های این مربی سختی های خاص خودش را دارد. با این حال ما به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی کنیم و باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و موقعیت خودمان را در جدول بهبود ببخشیم.»

غلامی در پاسخ به این سوال که تا حالا چند بار به پرسپولیس گل زدی می گوید: «گوش شیطان کر تا حالا ۵ بار به پرسپولیس گل زدم که این گل ها با پیراهن پاس همدان، استیل آذین، داماش و سپاهان بوده است. وظیفه من گل زدن است و امیدوارم در بازی این هفته دوباره به پرسپولیس گل بزنم و بازی تاثیرگذاری را به نمایش بگذارم.»

غلامی قبل از آغاز لیگ یکی از گزینه های پرسپولیس برای خط حمله بود که خودش در این خصوص می گوید: «من صادقانه حرف می زنم. قبل از آغاز فصل قرار بود سرخ پوش شوم و گفته بودم که در سپاهان نمی مانم. البته آقایان رحیمی و کرانچار با من صحبت کردند و بعد از اعتمادی که به من شد در سپاهان ماندم و از این موضوع خوشحالم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.