فاطمه گودرزی: جشنواره فیلم فجر جشن سینمای ایران است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

به استقبال جشنواره فیلم فجر/۵

فاطمه گودرزی دربارهٔ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به هنر آنلاین گفت: جشنواره فیلم فجر به واسطه اینکه هنرمندان را در چند روز دور هم جمع می کند درواقع جشن سینمای ایران محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین گودرزی گفت: در این جشن ملی هرچه اساتید فیلمساز حضورشان پر رنگ تر باشد و فیلم های تازهی را ارائه دهند در شکوفایی جشنواره موثرتر خواهد بود.

بازیگر فیلم “می خواهم زنده بمانم” همچنین خاطرنشان کرد: چند سالی بود که جشنواره ای در شان ملت ایران برگزار نشده بود اما با توجه به حضور بزرگان سینما به نظر می آید امسال شاهد اتفاقات تازهی خواهیم بود.

او در دامه افزود: در این میان از حضور جوانان فیلمسازهم نباید غافل بود زیرا آنها هم با هزاران امید و عشق وارد این عرصه شده اند و علاقمند می باشند تا توانایی هایشان را نشان دهند.گودرزی در ادامه گفت: بهتر است در این راه پیشکسوتان جوان ها را همراهی کنند و تجربیاتشان را در اختیار آنها قرار دهند زیرا آنها اول راه می باشند و تا رسیدن به نقطه مطلوب راه بسیاری را باید سپری کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: سینمای ایران در طول این سال ها روزهای سختی را سپری کرده است و قطعا جشنواره امسال می تواند مسیر تازهی را پیش روی اهالی سینما قرار دهد تا بتوانند تغییری در روند سینما ایجاد کنند .

بازیگر فیلم “بهشت پنهان”همچنین گفت: با تغییراتی که در ماه های قبل در مدیریت سینما و زیرمجموعه های آن به وجود آمد بارقه های امیدی را در دل اهالی سینما انداخته است و این خود گامی مهم در جهت رشد و اعتلای سینمای ایران محسوب می گردد. با برنامه ریزی صحیح و هم سو بودن با هم می توانیم جشنواره ای با کیفیت با فیلم های خوب برگزار کنیم.

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.