فال روزانه | فال روز دوشنبه ۲۹ دی

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

تاریخ انتشار : ۲۹ دی

بازدید : ۳۲۴۳ نفر

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 29 دی 1393

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین خرداد ماه

 وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین تیر ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین مرداد ماه

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما احساس می‌کنید که امروز کسی با شما مخالف است و نمی‌دانید چگونه بدون اینکه مشکلی پیش بیاید کار خود را پیش ببرید. این اتفاق مشکل بزرگی نیست، اما موضوعی است که نمی‌توانید به این راحتی آن را نادیده بگیرید. سعی نکنید بر روی نظرات شخصی خود پافشاری کنید. اگر جلوی عصبانیت خود را بگیرید، موانع خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین مهر ماه

به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین آبان ماه

اگر در زندگی کاری و یا زندگی شخصی خود نیازمند کمک دیگران هستید و اگر امروز کسی از این درخواست شما استقبال نکند، ممکن است با موقعیت ناراحت کننده و نامطبوعی روبرو شوید. خوشبختانه شما فرشته نجاتی دارید که می‌تواند نجاتتان بدهد!! اجازه ندهید یاس و ناامیدی چشم تان را به روی خبرهای خوبی که این اطراف کمین کرده‌اند ببندد!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین آذر ماه

 اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

 حتی اگر به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید، خورشید وارد دومین خانه تان، یعنی خانه ارزش‌های اساسی می‌شود و اعتقادات‌تان عوض شده و می‌توانید با دیگران تبادل نظر کنید. وقتی که نسبت به خود حس بهتری پیدا می‌کنید، می‌توانید با ابراز عقیده کردن و کار کردن با نگرش مثبت نتیجه کار را به نفع خود تمام کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 29 دی 1393

– فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

فال روزانه | فال روز دوشنبه ۲۹ دی ۵/۵ ۵

برچسب ها : فال روزانه

مطالب پیشنهادی : +

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.