فال و طالع بینی روز یک شنبه ۲۲ مرداد ماه ۹۱

فال و طالع بینی روز یک شنبه ۲۲ مرداد

 

 

 

از صبح امروز تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فروردین:

شاید فکر کنید مشکلی در رابطه با خانواده هرگز حل نمی شود اما اکنون در حال حل شدن است.

 اردیبهشت:

سیارات نشان می دهند که امروز خطا نمی کنید . افراد جدیدی را ملاقات می کنید که افراد مثبتی هستند و از بودن با آنها لذت می برید . اکنون فرصتی است که شانستان را استفاده کنید.

 خرداد:

امروز هر جا بروید دیگران با شما همکاری می کنند در روابط با دوستان و در محل کار و از همه مهم تر در زندگی احساسی نیز این رابطه وجود دارد. اگر مجرد هستید حتماً امشب بیرون بروید، البته احتمال دیدن ” شخص ایده ال“ شما کم است اما تا حدی نزدیک به ایده التان را پیدا می کنید.

 تیر:

اگر مراقب نباشید امروز در دعوا درگیر می شوید به نظر می رسد همه حقیقت را نمی گویند و این که از خودتان دفاع کنید به عهده خودتان است.همسرتان از دیدن شما خوشحال می شود.

 مرداد:

آیا آماده اید که تغییراتی سازنده و خلاق در زندگی تان به وجود آورید؟ اگر جوابتان مثبت است، امروز، روز عالی برای شروع است. راجع به زمینه هایی از زندگی تان که دیگر روح بخش و زنده نیست فکر کنید و ببینید چگونه می شود دوباره به آنها روح بخشید. اگر می خواهید که این تغییرات را در روابط خود نیز، پدیدار سازید،ابتدا مطمئن شوید که شخص مقابل را نیز وارد این برنامه ساخته اید. در این صورت او بیشتر تمایل به همکاری با شما دارد و می توانید با کمک هم روی این موارد کار کنید و به نتیجه برسید.

 شهریور:

امروز مسئولیت پذیری شما بیشتر است و برای کارها سازماندهی خوبی دارید.می توانید با این خصوصیات مشکلات اخیر را حل کنید.بهتر است اطرافیان را هم در جریان امور قرار دهید و در مورد تصمیماتی که دارید با آنها بحث کنید.

مهر:

امروز از این که سلول های خاکستری مغزتان را در راه پول در آوردن به کار بیاندارید لذت خواهید برد. خصوصاً اگر بخواهید مشکلات را حل کنید و یا موقعیت ها را تحیلی کنید . امروز شما کاملاً میتوانید عمق قضایا را ببینید. بحثی کوتاه با یکی ازدوستان یا افراد فامیل تان ممکن است به زودی مبدل به جر و بحثی جدی شود که هر دو ذات خود را در آن نشان داده و در نتیجه به هم نزدیک تر شوید.

 آبان:

امروز کارهای اجتماعی انجام می دهید.ممکن است با مشکل روبرو شوید اما همیشه در پشت موقعیت های بد،موقعیت های خوب نیز وجود دارند و می توانید انرژی تان را به آن ها اختصاص دهید.حتی شاید خودتان نیز از این که از این موقعیت رهایی پیدا کرده اید خوشحال شوید.

 آذر:

امروز مشکل می توانید حساب امور ماری خود را نگه دارید. یا دارید زیادی خرج می کنید درست مثل این که فردایی وجود ندارد و یا خود را حسابی گیج کرده اید. هر کاری می کنید سر خود را زیر برف نکنید و انتظار داشته باشید که مسایل خودبخود حل شوند. چون فقط همه چیز بدتر خواهد شد. چیزی را به کسی قرض دادن ایده خوبی نیست چون تضمین نیست که آنرا پس بگیرید.

 دی:

امشب نمی توانید آرام در خانه بنشینید و در انتظار زنگ تلفن باشید. امروز در جمع می درخشید ومورد توجه همه هستید و هر لحظه که از خانه خارج شوید همه شما را تحسین خواهندکرد. اگر شخص خاصی در ذهنتان است می توانید بدون هیچ تلاشی دلش را به دست آورید.

 بهمن:

بسیار خوشحال می شوید که در کارتان یا هر موضوع دیگری پیشرفت سریعی داشته باشید . کارهایی که عمیقاً‌ به آنها متعهد هستید. اگر با کاغذ بازی های مالی سروکار دارید . مانند پر کردن فرم و همچنین اگر لازم است با یک فرد مسوول مانند شخصی که مالیات جمع می کند یا مشاور حقوق بازنشستگی صحبت کنید.دلایل زیادی وجود دارد که به خودتان تبریک بگویید . اگر امشب بیرون رفتید یک گفتگوی صمیمی می تواند به روحتان آرامش دهد.

اسفند:

شما امروز در حالت پذیرا و خلاقیت قرار می گیرید . جذابیت مشتاقانه شما همه سرها را به سوی شما بر می گرداند اگر نمی توانید از شر پیشنهادات و درخواست ها راحت شوید می توانید از تمرین وقت گذراندن لذت ببرید . اما لطفاً این کار را در حضور شریک زندگی تان انجام ندهید زیرا باید بابت این امر حساب پس دهید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.