فان‌پرسی بازیکن سال لیگ جزیره شد

جام جم آنلاین: روبین فان پرسی، مهاجم هلندی باشگاه آرسنال در دوازده ماه اخیر یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر بوده و عنوان برترین بازیکن لیگ برتر (PFA) را از آن خود کرد و یکی از بازیکنان منتخب در تیم یازده نفره این فصل لیگ برتر نیز شد.

این ستاره هلندی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر ۲۷ گل برای آرسنال به ثمر رسانده و یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های تیمش درمسیر کسب مجوز صعود به رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا است.

او در مسیر کسب این عنوان رقابت سختی با داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو و جو هارت از منچسترسیتی و وین رونی از منچستریونایتد و اسکات پارکر داشت.

گردن تیلور ، مدیر اجرایی اهدای جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر در صحبت‌هایی به تمجید از مهاجم توانای آرسنال پرداخته و درمورد فان پرسی گفته: «او فوق العاده بود. وقتی که به دنیس برگ کمپ، رود فان نیستلروی، مارکو فان باستن فکر می‌کنی، متوجه می‌شوی که هلند مهاجمان تراز اولی را به دنیای فوتبال ارائه می کند.»

فان پرسی هفدهمین بازیکنی است که توانسته درطول دوران حضورش در آرسنال بیش از ۱۰۰ گل برای این تیم به ثمر برساند و رکورد بیشترین تعداد گل‌های تیری آنری در طول یک فصل برای آرسنال را شکست ولی نتوانست رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر را پشت سربگذارد.

فان پرسی هنگام دریافت جایزه خود گفت:‌ «من این موضوع را که دیگران کسی را بهترین بدانند، یک چیز ویژه می‌دانم و اینکه رقبا برتری فردی را اعلام کنند، فوق العاده است».

این بازیکن تیم ملی هلند افزود: «این یک اتفاق فوق العاده است چون ما هفته به هفته با هم رقابت می‌کنیم و همه تمام توان خود را برای برد به کار می‌گیریم. در نهایت آنها تصمیم گرفتند من بهترین باشم و این افتخار فوق العاده‌ای است».

رابین فان پرسی گفت: «من بدون آنها هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم. تئو والکات بیش از دوازده پاس گل به من داده است و من کار او را خیلی ارزشمند می دانم».

فان پرسی سال ۲۰۰۴ از فاینورد هلند به آرسنال پیوست.

کیل والکر، بازیکن تاتنهام نیز جایزه برترین بازیکن جوان را دریافت کرد.

اعضای تیم منتخب لیگ برتر انگلیس نیز مشخص شدند:

جو هارت (انگلیس / منچستر سیتی)، کیل والکر (انگلیس / تاتنهام)،‌ فابریسیو کلوچینی (آرژانتین / نیوکاسل)، لیتون بنس (انگلیس / اورتون)، داوید سیلوا (اسپانیا / منچسترسیتی)، یحیی توره (ساحل عاج / منسچترسیتی)، گرت بیل (ولز / تاتنهام)، اسکات پارکر (انگلیس / تاتنهام)، رابین فان پرسی (هلند / آرسنال) و وین رونی (انگلیس / منچستریونایتد). (سایت گل)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.