فتح الله زاده : استقلال۵۰۰میلیون بیشتر از پرسپولیس گرفته است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – تسنیم نوشت:

علی فتح‌الله‌زاده دربارهٔ وضعیت پژمان منتظری عنوان کرد: در جلسه‌ای که امیر قلعه‌نویی و علی نظری جویباری نیز حضور داشتند، به پژمان گفتم جایگزینی برای او نداریم و انتظار داریم شرایط ما را درک کند. به همین سبب همه چیز به بعد از بازی فردا مقابل داماش موکول شد.

وی در مورد اینکه منتظری پیش از آغاز فصل به مسئولان باشگاه استقلال گفته بود که در پایان نیم‌فصل از این تیم جدا خواهد شد، گفت: این موضوع درست است ولی منتظری در فصل نقل و انتقالات نیم فصل دوم چیزی به ما نگفت. او باید شرایط استقلال را در نظر بگیرد چرا که واقعا مشکل داریم و اگر او بخواهد از استقلال جدا شود کار خوبی نکرده است.

مدیرعامل استقلال در خصوص وضعیت جی‌لوئید ساموئل تصریح کرد:‌ اختلافی با ساموئل نداریم. او بازیکن زحمتکش و منطقی است اما هنوز از AFC پولی دریافت نکردیم که به او دهیم. بدقول نیستیم و دست ساموئل را باز گذاشتیم و گفته‌ایم اگر به پول نیاز دارد می‌تواند قراردادش را با استقلال فسخ کند.

فتح‌الله‌زاده دربارهٔ احتمال حاضر نشدن داماش گیلان در بازی روز سه‌شنبه مقابل استقلال به سبب مشکلات مالی گفت: فکر می‌کنم این تیم مقابل استقلال به میدان می‌رود اما باید بگویم اگر داماش تاکنون روی پای خود ایستاده با مدیریت برجسته امیر عابدینی بوده است.

وی در مورد اختلاف نظر با محمد رویانیان مبنی بر اینکه چه تیمی پول بیشتری گرفته است، گفت: من گفتم اگر آمار بگیرید، می‌بینید که او از بابک زنجانی و حسین هدایتی پول گرفته است. اینکه گفتم رویانیان از هدایتی و زنجانی پول گرفته حرف بدی زده‌ام؟

مدیرعامل استقلال با اشاره به صحبت‌های رویانیان که گفته بود فتح‌الله‌زاده ۳ برابر او پول گرفته است، عنوان کرد: فرض بگیریم حرف او درست باشد که در این حالت پولی که باید گرفته باشم حدود ۳ میلیارد تومان می‌شود. در صورتی که درست نیست و من ۱٫۵ میلیارد از وزارت ورزش پول گرفتم و پرسپولیسی‌ها یک میلیارد و ما ۵۰۰ میلیون بیشتر گرفته‌ایم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه رویانیان برای ادامه همکاری با پرسپولیس خواستار حضور دو فرد پولدار در هیئت مدیره پرسپولیس شده است،گفت: حرف رویانیان درست است. شما اگر مدیرعاملی را انتخاب می‌کنید باید به او اختیار تام دهید.

وی دربارهٔ شایعه برکناری مدیران استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش و جوانان گفت: در آخرین صحبتی که با گودرزی، وزیر ورزش داشتم، ایشان از مدیران باشگاه‌ها حمایت کرد و به ما گفت بروید و با جدیت کارتان را انجام دهید. در آن جلسه احساس نکردم که بخواهند ما را برکنار کنند. به نظرم این شایعات از جای دیگری منشا می‌گیرد.

۱۷۱۷


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.