فتح الله زاده: تنها یک بار به ۹۰ پیامک زدم

۳۱فروردین۱۳،

خبرآنلاین: علی فتح الله زاده می گوید حضورش در جشن تیم رقیب به سبب احترامی است که برای تاریخ فوتبال ایران قائل شده.
 علی فتح الله زاده مدیر استقلال یکی از مهمانان ویژه مراسم تجلیل از پیشکسوتان پرسپولیس بود. او در این مراسم به شدت از سوی پرسپولیسی ها تشویق شد و البته اگرچه لحظاتی برایش شعار ۶ تایی ها سر دادند اما خودش هم روی سن حرف از ۴ تایی ها زد تا تلافی کند!

او دربارهٔ حضورش در این مراسم و حاشیه هایی که برایش به همراه داشته می گوید:« استقلال و پرسپولیس اجزای جدا نشدنی از یکدیگر می باشند و این دو تیم پیکره فوتبال ایران را شکل می دهند. معلوم است که باید به این مراسم می رفتم چون به نام رقیبی سنتی و برای بزرگداشت بخشی از تاریخچه گرانبهای فوتبال ایران بود. حالا بگذار یکسری از دوستان اصلا به من بگویند حاجی پرسپولیسی . به این حرف ها اهمیتی نمی دهم. از طرفداران پرسپولیس هم که در این مراسم لطف شان شامل حالم شد تشکر می کنم و ممنون شان هستم. »

او دربارهٔ شعار ۶ تایی ها می گوید:« یک شوخی هم با ما کردند و گفتند ۶ تایی ها ولی دیدید که من هم سریع با ۴ تایی ها تلافی کردم. انها باید در تاریخ دنبال یک موفقیت برابر استقلال بگردند ولی ما از حال حرف می زنیم و از پیروزی ها و قهرمانی های امروز مان! ( می خندد و می گوید شوخی کرده)»

فتح الله زاده دربارهٔ بازی مهم استقلال با الریان هم می گوید:« این بازی بزرگی برای ماست. با بردن این بازی می توانیم جواز صعود به مرحله بعد مسابقات را در دست مان داشته باشیم . البته مثل همیشه امیدمان به حمایت پرشور طرفداران است که بیایند و تنهای مان نگذارند. همان طور که در بازی با سپاهان کنارمان بودند. آنها مالکین حقیقی استقلال می باشند و ما اینجا مستاجریم.»
فتح الله زاده که تنها یک بار از تلفن همراهش به برنامه ۹۰ پیامک فرستاده دربارهٔ انتشار یافتن این خبر و تنها باری که برای عادل پیامک زده می گوید:« من یکبار و شبی که پیامک برنامه به یاد ناصرخان حجازی طراحی شده بود ، برای بزرگداشت نام ناصرخان به این برنامه پیامک فرستادم. آن شب عادل کار قشنگی کرد. البته من خودم یکی از هواداران این برنامه هستم.»


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.