فتنه‌گران پرسپولیس را معرفی می‌کنم

لیدرهای اخراجی که در این مدت دست به تخریب باشگاه و بازیکنان پرسپولیس زدند در حال حاضر برای ما مشخص شده اند. در شرایط فعلی آنها با انتشار اخبار کذب نقل و انتقالات اسامی می دهند، اسامی می گیرند، اخراج می کنند و بدین شکل توطئه وفتنه دیگری را در راستای اهدافشان طراحی کرده اند.

به گزارش مهر، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه در علنی کردن قرارداد یک بازیکن فصل آینده، تیم لیدری اخراجی نقش داشته،گفت: در زمان مقتضی فتنه گران باشگاه پرسپولیس را به همراه نقطه اتصال آنها معرفی خواهیم کرد.

با نامیدن لیدرهای اخراجی باشگاه پرسپولیس تحت نام فتنه گران باشگاه پرسپولیس در خصوص آنها گفت: لیدرهای اخراجی که در این مدت دست به تخریب باشگاه و بازیکنان پرسپولیس زدند در حال حاضر برای ما مشخص شده اند. در شرایط فعلی آنها  با انتشار اخبار کذب نقل و انتقالات اسامی می دهند، اسامی می گیرند، اخراج می کنند و بدین شکل توطئه وفتنه دیگری را در راستای اهدافشان طراحی کرده اند.

وی در همین خصوص افزود: در این بین برخی از سایت ها و روزنامه های ساده لوح و یا هماهنگ با آنها نیز به اخبار کذب این فتنه گران می پردازند. من نیز به مسئولان این رسانه گفته ام که من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هستم یا لیدرها؟ آیا من مرجع اصلی و رسمی اخبار و اتفاقات باشگاه پرسپولیس هستم یا چند لیدر؟ پس چرا آنها را به عنوان منابع خبری خود قرار می دهید؟

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  تاکید کرد:  حضور بازیکنی در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر در تیم پرسپولیس قطعی شده است اما قرار نبود که این موضوع تا پایان دو بازی دیگر ما در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا علنی شود، وقتی که این موضوع را پیگیری کردیم متوجه شدیم که سررشته این ماجرا به یک لیدر سابق پرسپولیس به نام – ع . ا – باز می گردد.

وی درهمین خصوص افزود: مطمئن باشید بزودی و در زمان مقتضی این فتنه گران را به همراه نقطه اتصال آنها  به هواداران معرفی خواهیم کرد و اقدامات لازم را در خصوص برخورد با آنها را نیز انجام خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: هواداران نیز برای دسترسی به اخبار مربوط به باشگاه پرسپولیس به هر منبعی مراجعه نکنند بلکه آن را از طریق مراجع رسمی و سایت باشگاه پیگیری کنند.

محمد رویانیان در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که چرا باشگاه پرسپولیس بر روی نام خبرنگار مهر و چند خبرنگار دیگر برای سفر به امارات قلم قرمز کشیده است گفت: باید این موضوع را بررسی کنم و ببینم چه کسانی این اقدام را انجام داده اند.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.