فتوشاپ در فضای اینترنت!

اگر عکس دارید که باید سریع روی آن ویرایش صورت بگیرد و به نرم‌افزار فتوشاپ هم دسترسی ندارید، بهتر است به سراغ www.photoraster.com بروید. این سایت یک ویرایشگر قدرتمند آنلاین است که به راحتی می‌تواند در ویرایش عکس به شما کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، این ابزار پیشرفته همانند فتوشاپ اما در فضای اینترنت است و اکثر ویژگی‌های این سرویس را در اختیار شما می‌گذارد با کمک این سرویس آنلاین می‌توانید تصاویر بی‌نظیری خلق کنید یا عکس‌های تان را آپلود و ویرایش کنید.

سایت‌های زیادی برای ویرایش عکس وجود دارد اما مطمئن باشید این ابزار پیشرفته همانند فتوشاپ در فضای اینترنت است و به اکثر ویژگی‌های فتوشاپ دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تصاویر بی‌نظیری خلق کنید و یا عکس‌های تان را آپلود و ویرایش کنید. سایت‌های آنلاین زیادی برای ویرایش عکس‌ وجود دارد اما می‌توان گفت که سایت photoraster یکی از قدرتمندترین این گونه سایت‌ها است.

در فضای آنلاین بسیار آسان می‌توانید با آن کار کنید، تصاویر را ویرایش کنید، فیلتر بگذارید، لایه تعریف کنید و از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. شاید تنها ایرادی را که می‌توان به photoraster گرفت فرمتی است که ایجاد می‌کند و فقط مختص همین برنامه است، البته می‌توانید با انتخاب گزینه خروجی Export نتیجه به دست آمده را برای خود با فرمت دلخواه ذخیره کنید.

خبر های مرتبط:

  1. نرم‌افزاری جدید جایگزینی برای فتوشاپ
  2. معرفی نرم‌افزارهایی کم حجم و رایگان جایگزین فتوشاپ
  3. معرفی نرم افزار جدید فتوشاپ برای اندروید و iOS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.