فدراسیون امکانات مناسبی در اختیارمان قرار داد/سه شنبه راهی فدراسیون هستیم

۱۲م آذر ،

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان گفت: فدراسیون امکانات مناسبی در اختیار ما قرار داد و هیچ کم و کسری نداشتیم.

ناریه مقبول در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در طول این مدت که اردوهای تیم ملی برگزار می گردد فدراسیون در حد توان به ما کمک کرده است و امکانات مناسبی در اختیارمان قرار داده است و هیچ کم و کسری احساس نکردیم.

وی تصریح کرد: این اردوها از اسفند ۹۰ آغاز شده است و تاکنون ۱۶ اردو برگزار کردیم و اردوی آخر نیز هم اکنون در حال انجام است.

مقبول در ادامه گفت: بازیکنان با جدیت تمرینات را دنبال می کنند و سانیچ برنامه های خوبی برای آمادگی نفرات ارائه کرده است.

وی عنوان کرد: اردوی هفدهم که از روز پنج شنبه ۹ آذر آغاز شده است تا روز ۱۴ آذر ادامه دارد و روز ۱۵ آذر راهی اندونزی خواهد شد.

مقبول گفت: اولین دیدار ما در مسابقات آسیایی روز ۱۷ مقابل اندونزی خواهد بود اولین برد می تواند تاثیر مثبتی در روحیه بازیکنان داشته باشد و به همین سبب نفرات باید تمام تلاش خود را بکنند تا مقابل این تیم کم نیاورند و اولین برد خود را رقم بزنند.

مقبول اشاره کرد: هر چند در این رقابتها در گروه سختی قرار داریم اما نباید خودمان را دست کم بگیریم در سال جاری اردوها ی خوبی برگزار کردیم و سرمربی کار بلد و باتجربه ای داریم و امیدواریم با تلاش و درایت بازیکنان مرحله اول را به راحتی طی کنیم و به مراحل بعدی صعود کنیم.

وی گفت: بانوان ایرانی از توانایی خاصی برخوردارند که در صورت حمایت کارهای بزرگی انجام می دهند.

مقبول خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر هند بال بانوان کشورمان پیشرفتهای خوبی کرده است و موفقیت در مسابقات آسیایی اندونزی در پیشرفت این ورزش کمک خواهد کردو اگر در قبل ناکامیهایی داشتیم باید فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.