فرآیند فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس‌ روز به روز سخت تر می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از بنیاد سینمایی فارابی، ‘سیداحمد میرعلایی’ شب گذشته(سه شنبه) در آیین افتتاحیه اکران فیلم سینمایی ‘شور شیرین’ در سالن اصلی برج میلاد افزود: ‘جواد اردکانی’ کارگردان و عوامل فیلم سینمایی ‘شور شیرین’ در تولید این اثر ارزشمند زحمت های زیادی را متحمل شدند و اکنون دور یکدیگر جمع شده ایم تا از این عزیزان تقدیر کنیم.

‘ابراهیم اصغری’ تهیه‌کننده این اثر سینمایی پس از دریافت جایزه خود گفت: از همه کسانی که برای ساخت این پروژه زحمت کشیدند، کمال قدردانی را دارم.

وی خاطر نشان کرد: فیلم شهید کاوه با زحمات و مشکلات زیادی ساخته شد و امیدوارم با شرایط مطلوبی اکران شود. فیلم هایی چون ‘شور شیرین’ نباید با موانع و مشکلاتی در حوزه اکران رو به شوند تا بتوانند پیام ارزشمند خود را به مخاطبان منتقل کنند.

اصغری افزود: در چند روز گذشته‌ تمام تلاش ‌را برای فراهم کردن شرایط ایده آل اکران این فیلم انجام دادیم و امیدوارم با کمک مسوولان محترم این فیلم بگونه ای شایسته اکران شود.

در ادامه این مراسم از دختر شهید کاوه نیز تقدیر شد.

دختر شهید کاوه پس از دریافت لوح تقدیر با حضور در سن، گفت: از صحبت‌ها و گلایه‌های تهیه‌کننده در زمینه اکران این فیلم، ناراحت شدم و این مساله نشان می‌دهد که سینمای دفاع مقدس خیلی مظلوم است.

وی افزود: به نظر من این فیلم عالی و بی‌نظیر ساخته شده است.

‘حمید‌رضا عمارلو’ بازیگر نقش شهید کاوه نیز ادامه داد: بزرگترین مسوولیت این فیلم بر‌عهده ضعیف‌ترین و کوچکترین فرد گروه بود‌. امیدوارم بواسطه بازی در این نقش، خداوند گناهان و اشتباهات من را ببخشد و توانسته باشم از عهده این نقش برآمده‌ باشم.

‘حسن نجاریان’ قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، عزت الله علیزاده معاون تولید فارابی و نیز

رضا رویگری، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن و سامان سالور از جمله مسوولان و هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.

فراهنگ ** ۱۹۸۳ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۳۲۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.