فراخوان تجلی اراده ملی فیلم فجر منتشرشد

۰۷م آذر ،

روابط عمومی سی‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از انتشار یافتن فراخوان بخش تجلی اراده ملی این اتفاق سینمایی خبر داد.

به گزارش هنر آنلاین، متن فراخوان بخش تجلی اراده ملی به این شرح است:”سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فجربه منظور توسعه تعامل سازمانها ، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی با هنر- صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش تجلی اراده ملی را با مشارکت دستگاه‌های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره برگزار می‌کند.

نهادهای متقاضی می‌توانند طی موعد اعلام شده با تکمیل برگ تقاضا و رعایت ضوابط، نسبت به داوری آثار و معرفی فیلم های برگزیده خود اقدام نمایند:

– هیئت داوران هر نهاد مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان مدرسان و منتقدان سینما و یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری الزامی است.

– میزان ارزش ریالی هر جایزه در این دوره مبلغ هفتاد میلیون ریال برای هر انتخاب تعیین شده است که به منظور برنامه ریزی مناسب آئین اهدای جوایز، تمامی جوایز هنگام ارسال یا تحویل مدارک داوران هر سازمان دریافت و رسید آن از سوی دبیرخانه جشنواره ارائه خواهد شد.

– در مراسم اهدای جایزه بخش”تجلی اراده ملی” که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمانها و نهادها برگزار خواهد شد، بالاترین یا نماینده هیئت داوران سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور خواهند یافت و بیانیه های هیئت داوران ، تنها از طریق آخرین شماره نشریه روزانه مقام جشنواره منتشر خواهد شد.

– تکمیل و ارائه فرم شرکت، مهمور به مهر سازمان مربوطه، همراه با معرفی نماینده تام الاختیار و یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان و عکس اعضای هیئت داوران سازمان تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۲/۱۰/۹۱ الزامی بوده و پس از آن دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن برگ تقاضا معذور است.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.